Recenze (27)
Boba Fett: Zákon podsvětí (2021) (seriál)
Definice slova nicotný. Jedna absurdita za druhou, dějová linka hluboká asi jaku u Teletubbies. Je pravda, že i tenhle panák má anténku. Když si pustíte reklamy na Fiobanku uděláte líp.
Eternals (2021)
Jako wtf? To je spíš reklama na hyperkorektnost než film o super Heroes, kdyby to promítali někde na summitu tak ještě ok...ale tohle..to už je fakt přehnaný. Asiat Černoch Gay Ind Mongol (asi) Hluchoněmá ...a k tomu ještě teenager. Takovouhle směs všeho nepotkáte ani v sapě.
Godzilla vs. Kong (2021)
Pust te si poslednich 20 minut. Vic fakt neni potreba, proste neni, stupidita a to mam tohle tema rad. Skoda, nuda od začátku od konce.
Princezna zakletá v čase (2020)
Hudba, ta HUDBA je o 8 levelů lepší než celej film. Já sem byl nadšenej z toho co sem tam slyšel, už jsem ale nebyl nadšenej z toho, co sem viděl. Ta hudba je sice fakt super, ale to jeji použití už je trapas. 3 lidi jedou na lodičce a k tomu graduje epesní hudba jako z pána prstenů a oni na konci tohodle audio super díla jen vyskočí z lodičky? tvl to je co? Ta hudba je použitá uplně mimo. Děj je tam vlastně dost o ničem, vytvořit si nějaký vztah k postavám jsem prakticky nestihl, Kdyby toho Alchymistu hrál kdokoliv, KDOKOLIV jinej než Zach, tak udělali jenom dobře. Zach mi nevadí, ale sem se absolutně nehodil jeho hlas, jeho grimasy, jeho gesta prostě nic. efekty/kostýmy na český filmy super. ale ta pachuť, že je to celé ukončené na pul cesty mě nepustila ani druhý den...
Bourák (2020)
hvězda za Macháčka.
Jie wen 4: Wan ťie pchien (2019)
S Ipv4 je vetsi zabava nez s IP4, a to vsechmy ptedchozi ipeman filmy me bavily, ale tohle? Scenar musel psat Magnusek, dialogy na urovni 5 tridy a v historii filmu jsem snad nezazil stupidnejsi duvod proc by nekdo hledal skolu synovi v americe. "tvuj syn ma moc energie, mel by si najit skolu v Americe" wtf? Souboje nejslabsi z cele serie, a pritom te mam Donie tak rad, snad si ten scenar priste prectes lip a nebudes jak cesky herci, kteri scenar asi nectou vubec. Zklamani roku a vubec nechapu hodnoceni na 74% za me hodne slaba *.
Hellboy: Královna krve (2019)
Už 10 let, je Milla Jovovich zárukou slušnýho braku, bohužel. Tady sem se výjimky nedočkal.
Úplně debilní zprávy (2018) (pořad)
Ta se bude divit :) 80 % (.)(.)
Nebezpečné pokušení (2015)
mnooo jsou to vlastne takovy Gremlins. Nejdriv na dvere zaťuka Gizmo a když se namočí, tak rano najdeš doma vypatlaný stvoření co se neumí normálně ani nažrat.
Čapí dobrodružství (2016)
Bavil jsem se královsky..zatraceně královsky ..vlci - úlet!