Recenze (444)
Zdrojový kód (2011)
Svižné, svěží, mrazivé. Akční sci-fi bez velkolepých efektů o tom jak žít, jak umřít a co když se to zacyklí.
10 000 př. n. l. (2008)
Průměrný scénář a efekty v příjemné výpravě a netradičním prostředí. Pohádková mozaika tvoří roztomilý celek s kterým se nedá argumentovat.
Správci osudu (2011)
Romantika na úrovni, navíc psaná podle Phillipa K. Dicka. Velmi zdařilé.
Nevědomí (2013)
Komorní velkofilmové sci-fi. Decentně nádherný vizuál a pár herců podpořené obrovským budgetem na efekty, vytvářejí holywoodskou podívanou, která v moři blockbusterů určitě příjemně překvapí.
U Konce světa (2013)
Simon Pegg ve své nejlepší formě. Aneb jak pivo, nedospělost a chuť pařit přemohlo civilizaci.
Tiché místo na venkově (1968)
Famózní, filmové, pravdivé. Filmařský skvost, ať už výpravou, herci nebo režií.
O koních a lidech (2013)
Island nezklame. Údolí nikoho - prázdná země a prázdní lidé, plní pouze závisti a nenávisti, potkávajíce se pouze na pohřbech. Bezútěšnost lidí je pozorována koňmi v tragikomických epizodách, které dopadají špatně jak pro jedny, tak pro druhé a romantické láska kvete mezi traktory.
Dělnická třída jde do ráje (1971)
Reakcionářský fašistický film, alespoň tehdejšíma očima. Nadsázka o dělnících, jací skutečně jsou. ;)
Jsem tvůj (2014)
Romantická tragikomedie o trojúhelníku složeném ze dvou můžu a jedné ženy, tří pekařů a jednoho gaye. Střízlík bez domova je"zakoupen" belgickým pekařem aby s ním sdílel lože i pekařský vál na malém městě, avšak ten si není jist co všechno je kvůli domovu ochoten obětovat, změnit a zatajit.
Rozloučení (2014)
Paráda. I když jsem se úplně nedokázal ztotožnit s hlavní postavou, tak mě fascinovalo budování napětí v prvním 50 minutovém (!) záběru, který se neustále přibližuje a místnost se stává menší a stísněnější, zatímco dvě kamarádky přechází od hospodského tlachání k temným tajemstvím z minulosti. Závěrečná vizuální freska beze slov o noci katarze to jenom umocňuje. Herecky a filmově brilantní. Kdybych byl žena dám za 5*