Recenze (22)
Doom (2005)
BFG - Big fuckin' gun :o)
Hrdinové z říše Gaja (2004)
Tento snímek režiséra Krawinkela je ostudná krawina a dělá wostudu animowaným filmům.
Putování tučňáků (2005)
Moc pěkný příběh o putování zvýrazněný vynikající hudbou...
Requiem (2001)
Šla takhle jednou Zoufalá Bída a potkala režiséra Renoha. I zastavila se a pravila: "Hervé, Ty se mi líbíš, Tebe se budu držet. Mám pro Tebe mimochodem skvělý námět na film!!"....
Nukleární cíl (2005)
Je nuda? Pustit - zírat - zívat - trošku se bavit - skončit - mávnout rukou - zapomenout...
Mušketýr (2001)
Bída ve své nejkrystaličtější podobě!
Román pro ženy (2004)
Problém většiny českých filmů posledních let je fakt, že ač se snaží tvářit vážně, sdělovat poselství a zakládat na známých osobnostech v režii, ve scénáři a na hereckém obsazení, tak výsledek je bohužel jedním slovem Trapný.
Vraždy podle Jidáše (1999)
Jeden z lepších filmů Christophera Lamberta. Pokud máte rádi téma sériových vražd, ač to tu bylo již mnohokrát, pak Vás tento film pravděpodobně vůbec nezklame.
Underworld (2003)
Tak takhle chaotiký film s vlkodlaky a upíry jsem opravdu nečekal. Ono většinou, když člověk čeká horší film, dočká se lepšího - a obráceně. Ale tady jsem nečekal nic moc... a výsledek byl ještě horší. Občas jsem vůbec netušil, která bije, proč se stalo to a to, o logice některých scén vůbec nemluvě. Hvězdička za film, půl hvězdičky za drhnoucí snahu tvůrců a další půl hvězdičky za téma vlkodlaků a upírů, které mám rád. Ale nejradši bych ještě hvězdičku srazil za to, jak ti herci celý film tak "divně čumí", jak už tu zmínil Tsunami_X.
Sin City - město hříchu (2005)
Čekal jsem víc i míň. Každopádně celkem originální počin, rád jsem to viděl, mám rád tyhle podivnosti...