Oblíbené seriály (9)
Carnivale (2003)
Zoufalé manželky (2004)
Dexter (2006)
My z Kačerova (1987)
Mr. Bean (1990)
Byl jednou jeden... život (1987)
Červený trpaslík (1988)
S tímto seriálem jsem se setkal ještě jako student SŠ až prostřednictvím vysílání ČT kolem roku 2000/2001 a díky kvalitnímu dabingu jsem si ho i náležitě užil. Shrnutí by se dalo označit jako výborný seriál + skvělé hlášky v podání anglického humoru - sirény nebo polymorf byly dokonalé díly. Nezapomenutelný vagabund Lister a jeho oblíbené kari, Rimmer s pýchou přesahující celou galaxii, vymóděný Kocour, kterému by mohla závidět kdejaká modelka dnešní doby a nakonec Kryton aka paní služka pro všechno. K tomu si připočtu jejich strasti a slasti při putování hlubokým vesmírem a to vše tvoří tento seriál nezapomenutelnou zábavou mých studentských let. (10/10)