Oblíbené seriály (8)
Zákon gangu (2008)
Policejní odznak (2002)
Suveréně nejlepší kriminální drama z pohledu police. Vic Mackey je suveréně nejlepší a nejzajimavější policejní postavou vůbec. Seriál je neotřelý a snad ve všech aspektech originální. Skvělé je, že seriál graduje a za vrchol považuji poseldní série - zvláště několikadílné finále dodnes považuji za jedno z nejlepších zakončení seriálu vubec. 95% Sutter je buh
Perníkový táta (2008)
První série se musí přetrpět, ale pak dostane seriál super spád. Lepší transformaci postav než v BreakingBad jsem zatím nikde neviděl... // no doprdele, po finale tomu chci narvat 6 hvezd..
Hvězdná brána (1997)
Hvězdá Brána je můj úvod do scifi a já ji zato moc děkuju. Pro mě je to kult plný chyb a chybek, ale i tak na ni nedám dopustit. Škoda, že RDA skončil tak brzy :)
Kravaťáci (2011)
Červený trpaslík (1988)
Sherlock (2010)
Dlouho jsem moderního Sherlocka odkládal, ale byla to chyba. Seriál je fantastický. Benedict je imo dokonalý pan Holmes. V zatím dvou odvysílaných seriích mi přijde druhá epizoda vždy slabší, ale v žádném případě špatná. Téměř dokonalý počin. I believe in Sherlock Holmes
Arrow (2012)
Pripadam si jak 15 leta holka, ktera kazdy tyden refreshuje stranku s titulkama, jen at uz muzu videt dalsi dil... :))