Recenze (468)
Hacker (2015)
Fakt nikdo nenatoci z oblasti hackeru neco uveritelneho? Má to svůj feeling, to ano. Ale hackovani elektraren/tovaren/přehrad, ktere nikdy nejsou naprimo pripojeny na internet a predevsim hackovani VODNIHO CERPADLA je proste <\>vina.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Rozverné, přes čáru, ale nepředvidatelné a zábavné. Přepálené je zde naprosto všechno, ale žánr si to vyžaduje a tvůrci to dokonale spojili. Tenhle film stále nelze nazvat prvním zaškobrtnutím Matthewa Vaughna. Musíme si počkat na jindy a přát si, aby se to nikdy nestalo... :)
Sedmý syn (2014)
Tak krásný vizuál a ono to má tak slabý scénář :(.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Viděl jsem zatím jen jednou a ve srovnání s jedničkou ten film klidně obstojí. Tolik k recenzím typu 5/10 nebo 6/10 na Moviezone... ;)
Den poté (1983) (TV film)
Film o atomové válce. Efekty odpovídají době vzniku, přesto se drží hrůzné reality a právě proto by ho měl každý vidět. Nevadil by mi remake zasazený do dnešní doby (a s odpovídajícími efekty).
Predestination (2014)
Ano, totální mindfuck s dobrýma hercema, téměř nulovýma efektama a stejně stojí za shlédnutí... :)
Lucy (2014)
Zpočátku krapet rušivé prostřihy na přírodu, později spousta vědeckých nesmyslů. Ale aspoň je to natočené líbivou kamerou...
Scary Movie 5 (2013)
Serii Scarymovie nemam rad, ale kupodivu jsem se u 5 bavil a dokonce i smal...
Strážci Galaxie (2014)
Hodnocení na ČSFD je krapet vyhypované, ale je to příjemná komiksárna, ovšem kvality Avangers nedosahuje. Film je to ale vtipný, to se musí nechat.
Transcendence (2014)
Hodnocení pod 3* nechápu, je to zkrátka krapet nedoceněné. Ukecaná scifi, jo moc se už nenosí, lidé raději čumí na měnící se auťáky na roboty. Nicméně stojí za zkouknutí...