Poslední recenze (15)
Čarodějův učeň (2010)
Děj filmu nebyl strhující tolik jako jeho efekty. Celkově jsem se ale dobře bavil, přestože hodnotím 3*. Zde zkrátka člověka potěší daleko více vizuální stránka. Pokud tedy nemáte zrovna chuť se zaobírat silným dějem a chcete spíše jen relaxovat, sedne vám dobře i tento film.
Repo Men (2010)
Na tomto snímku se mi líbil(y) dějový(é) zvrat(y), který potom dodal(y) další grády. Z něj se autoři snažili vyvodit i úvahové myšlenky (přestože minimálně, tak to oceňuji), které zpracováním filmu umocňovaly. Ovšem zpracování místy tak krvavě brutální, že jsem s tím už začínal mít problém. Kdyby se ubralo na krvavých scénách, tak by se mi snímek líbil více. Přesto i tak na mě zapůsobil a myslím, že celkové hodnocení zde, odpovídá kvalitě tohoto filmu akorát.
Mamma Mia! (2008)
ABBU mám rád, líbí se mi její písničky a řekl bych, že hlavně díky nim byl pro mě tento muzikál zajímavý. Dále pak prostředí snímku, mnohá taneční zpracování a v některých částech i herecké výkony, nejsou podle mě také vůbec špatné. Ovšem dějově film za mnoho nestojí, ale to jsem tak nějak čekal, takže zklamaný nejsem (po dlouhé době jsem si poslechl ABBU) :) Řekl bych, že takových 70% si tento muzikál zaslouží, (aspoň tedy z hlediska těch, kteří mají vybraný hudební repertoár v oblibě).