Recenze (78)
Collateral (2004)
Slušný zákazník,když mi dá 600 dolarů za to,že ho odvezu na pár míst:) Skvělý tom Cruise, s dosti extrovertním Foxxe,hustou atmosférou, okouzlující hudbou, jazzovou scénou , to vše je pro mne jednoznačně 4*. SBOHEm:(
Závist (2004)
Tak kam teda mizí???.....Asi tam ,kam tento film v kinomatografické historii. SBOHEm:(
Hellboy (2004)
Za poslední dobu v návalu komiksových "repasáků" velmi povedený kousek. Rona Perlmana ani snad nemuseli tolik líčit, neb je to prostě Hellboy:-) Je to film, u kterého prostě nemusíte přemýšlet, u kterého se v klidu usadíte ... v lepším případě ulehnete a sledujete v rychlém sledu jednu akční scénu střídající druhou humornou. Bohužel to možná z tohoto filmu dělá "jen" průměr. SBOHEm:(
Páni kluci (1975)
Pro mne jeden z nejlepších dětských filmů. Úsměvný, dětský,veselý, prostě roztomilý film.:) SBOHEm:(
Duch (1990)
Druhý film (první byl Gorro, býlí pes),u kterého jsem brečel, možná to dost vysvětluje 4*:) Komediální režisér natočil dosti povedené romantické drama. Kvalitní herecké obsažení také přidalo mému hodnocení. SBOHEm:(
36. komnata Shaolinu (1978)
Legenda ,na které jsem vyrostl a dostalo se mi možnosti studovat karate jako malému s jěště většími nadšenci tohoto filmu:) Po shlédnutí asi po 20 letech musím konstatovat,že v současné záplavě triků,hrdinů, lítajících dýk atd. je bohužel hodnocení tohoto filmu o jednu * nižší a to z pochopitelných důvodů...počínaje nudným příběhem, konče prázdnými hereckými výkony. SBOHEM:(
Zrůda (2003)
Tady se mi prostě nelíbila hlavní hrdinka.Opravdu to pro mne byla zrůda:-) Je mi líto,že to nemohu hodnotit film,ale získat si k hlavní hrdince filmu takový odpor,že musím při scénách s onou hrdinku zavírat oči,tak nemohu jinak.SBOHEm:(
Já, robot (2004)
Poměnrě zdařilá sci-fi podívaná, s exceletním Willem Smithem,který svoji lásku k robotům hraje dost přesvědčivě. Jak jsem se těšil na jeho hlášky,tak se mi jich i dostalo...hlavně alerige:-D Precizní vizuální efekty doprovázely ne už tak dobře povedenou pointu filmu,ale i tak doporučuji ke shlédnutí. SBOHEm:(
Rambo: První krev (1982)
S podivem jsem tento díl viděl jako poslední . Asi to bylo zapříčiněné,že se u nás spíš preferovalo akční pojetí této trilogie. A není s podivem,že se mi tento díl líbil ze všech nejvíce, neb nebyl založel tolik na destruktivně akčním pojetí,ale šlo zde o něco víc....troška psychologie udělá i se Slye herce:-) SBOHEm:(
Její případ (2005)
Musím přiznat,že se mi tento film moc nelíbil. Problém byl v tom,že jsem ten případ znal již před shlédnutím. O dojemnosti filmu bych také polemizoval, i když otcovo zastání své dcery bylo dobré a pro mne jediným citově silnější okamžikem celého filmu,ale i tak to byl jen slabší průměr. Jinak mi ono město strašně přimomínalo mé rodné...:( SBOHEm:(