Recenze (21)
2012 (2009)
Rolanda Emmericha jsem měl vždy rád a po tomto snímku mám pořád. Na jeho filmy koukám jen na odreagování a to on umí natočit párádně. U něj jsem nikdy nečekal hlubší děj a dobrý scénář. 85%
Star Trek (2009)
Miluju filmy, u kterých se nenudim ani vteřinu, a tím mě Star Trek úplně dostal. Sice se moc nevžijete do hlavních postav, ale to mi zde vůbec nevadilo. 90%
Láska nebeská (2003)
Svatba, nevěra, láska, přátelství, úspěch, humor a další věci spojené v jednom geniálním snímku.
Nekromancie (2009)
Pěkná kamera, hudba, myšlenka a nic víc.... bohužel. 67%
Volání o pomoc (2007)
Neskutečně skutečný. 90%
Renesance (2006)
Netradiční, výjímečný. Zvláště je parádně zpracované tajemné prostředí města a mimika obličeje. Nebýt divného a docela předvídatelného děje, tak je to další parádní kousek. 80%
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Na začátek bych řekl, že celou serii Harry Pottera jsem měl docela rád, ale tohle bylo jiné a divné. Celý příběh mi přišel nedotažený a ještě k tomu byl utlačován popisem vztahů mezi hlavními hrdiny. Prostě už to nebyl Harry Potter jaký se mi doposud líbil. 45%
Člověk bez osudu (2005)
Další snímek, který mě upoutal nejen příběhem, ale i dokonalou kamerou a skvěle zpracovaným prostředím. 85%
Stáhni mě do pekla (2009)
Po dlouhé a dlouhé době jsem viděl zase pořádný horor s parádním koncem! Alison Lohman podala "podle mě" parádní výkon.(4*za film+1* za herečku). 80%
District 9 (2009)
Čekal jsem hodně, dostalo se mi ještě víc!! Měl to, čeho si u filmů nejvíce vážim a to originalutu a dech beroucí od začátku až do konce. Pro Neilla Blomkampa je to parádní začátek. 96%