Recenze (680)
Hraběnky (2007) (seriál)
Je to seriál, má své mouchy, ale zrovna teď mě žádný český kvalitnější nenapadá. První půlka je určitě kvalitnější, ale i tak neupadá do klasického žánrového klišé.
Chicago (2002)
Tenhle muzikál nebyl nikdy můj oblíbený. Ale hlavní problém filmu, který je docela dobře natočený, je především špatný výběr rolí. Jak hlavní role tak vedlejší mi přijdou špatně obsazené.
Mrazík (1964)
Nikdy jsem neviděl Mrazíka od začátku do konce. A že bylo příležitostí! Buď jsem přišel v půlce, nebo jsem se díval od začátku, ale vždycky mě bylo protivné, že přísedící už dopředu předbíhají a odříkávají hlášky a říkanky za herce. A ty mě navíc nikdy nepřišly moc vtipné.
Zámek (1994)
Nejdokonalejší adaptace knižní předlohy. Neskutečně věrně vystihuje atmosféru, absurditu knihy. Těžký a velmi depresivní film.
Muži v říji (2009)
Trefná, pravdivá, vtipná a přitom vůbec ne podbízející se sonda do dnešní české společnosti. Velmi nedoceněný snímek, který by měl mít své místo vedle Postřižin a Na samotě u lesa........... po několika letech a několika opakovaných zhlédnutích musím dodat můj nejoblíbenější český film.
Hanna (2011)
Příběh filmu je je jak vystřižený s průměrného béčkového akčňáku. Přesto je Hanna výborná a poutavá podívaná. A to hlavně díky perfektní Saoirse Ronan a stylu snímání. Kamera a střih spolu s industriální až ambientní hudbou dodávají filmu velmi emotivní náboj. V jedné scéně Hanna prchá téměř v tempu techna a dynamického střihu, v jiné se ocitá v kabaretním světě s orchestrem. Evropský vliv a hlavně německý je ve filmu hodně cítit. Je v tom znát Tykwer i Wenders a samozřejmě Berlín. Pro mě velmi příjemné překvapení.
Björk - Pagan Poetry (2001) (hudební videoklip)
NEPŘEKONATELNÝ VIDEOKLIP
Stalo se (2008)
Velké zklamání. Předchozí žena ve vodě se mi líbila moc. O to je to větší zklamání. Děj a zápletka jsou strašně pitomé.
Barbar (2009)
Velmi zajímavý film který se neodvážím jakkoli hodnotit. Dal jsem ho nadvakrát a vždycky po půlhodině už jsem měl chuť to vypnout. Ale jsem si jistý, že se k němu budu ještě mnohokrát vracet. Soundtrack je naprosto fantastický. ... Tak už sem se k němu párkrát vrátil a nemůžu jinak než za pět. Je to geniální film. Čistý obraz a emoce.
The Road to God Knows Where (1990)
Nejlepší hudební dokument a nádherná kamera