Recenze (360)
Deus Irae (2010)
Velmi zajímavý počin s výbornou atmosférou a efekty. Sem zvědav na další filmy tohoto režiséra.
Spanish Movie (2009)
Některé vtípky velmi dobré některé zas celkem špatné. Co víc dodat.
Kalvárie (2004)
Zas tak silný zážitek to ve mě nezanechalo, ale některé scény byly opravdu mrazivé, tanec v hospodě, útok na dům. Celkově zajímavý počin.
Laid to Rest (2009)
Super zabiják, velmi dobré gore efekty, ale dialogy a chování hlavních postav film hodně sráží dolů.
Chaos (2005)
U závěrečných titulků sem zůstal sedět s otevřenou pusou.
Eaters (2011)
Těžce podprůměrný film, bez absolutně žádného děje na který se jen stěží dokoukáte do konce. Velmi amatérská filmařina.
Týden bez závazků (2011)
Určitě zajímavý nápad a pár věcí mě fakt rozesmálo.
Zkus mě rozesmát (2011)
Moc mě to neoslovilo, celý děj byl neuvěřitelně vykonstruovaný, ale vtipnost žádná. Jennifer Aniston jediná stálo za něco.
Cesta (2009)
Je to dobré jako pohádka na dobrou noc. Film Vás svým tempem tak unaví, že se těžko dočkáte konce.
Živí a mrtví (2007)
Nechápu kde se berou ty oslavné komentáře. Jediné co stálo za něco byla ústřední melodie. Jinak se naprosto nic neděje, nikam to nesměřuje, prostě nic. Jsem opravdu zklamán.