Recenze (360)
Wipeout - Souboj národů (2011) (pořad)
Velmi zábavná soutěž, kterou občas sleduji se ve spojení s TV NOVA stal nechutný paskvil u kterého se nedá vydržet.
Drive Angry (2011)
Nevím co všichni mají je to B-éčko jak prase, ale zatraceně dobrý. Cage mi do role sednul výborně. Na Amber se pekně koukalo a Fichtner to je kapitola sama pro sebe. :) Pro mě osobně nejlepší Cageův film za dlouhou dobu.
Neznámý (2011)
Velmi dobře natočený thriller, tvůrci mě celou dobu tahali za fusekli a já jim to zbaštil i s navijákem. Neeson velmi dobrý jako vždy.
The Rage (2007)
Velmi amatérské. Od Druhé poloviny šla kvalita filmu rapidně dolů. Potěšil snad jen Reggie Bannister a jeho odkaz na Phantasm.
Odpočívadlo 2: Neohlížej se (2008)
Zhlédl jsem druhý díl hned po prvním, bohužel tenhle film je výrazně slabší. Je tam sice náznak nějakého vysvětlení, ale nějak to nesedí dohromady. Snové sekvence film ještě více zamotávají a je v tom guláš. Myslím, že druhý díl nebylo potřeba točit.
Odpočívadlo (2006)
Trošku mě to motivem připomnělo nedávno viděný Blood River. Chování hlavní hrdinky mi zas tak hloupé nepřišlo. Celkově to nebylo zlé. Bohužel se v tomhle filmu nic moc nedozvíme, ale jak už tu bylo zmiňováno nějaký potenciál tam byl.
Mother's Day (2010)
Tohle se opravdu povedlo, pro mě velmi kulervoucí zážitek a nejlepší thriller roku 2010.
Husk (2011)
kukuřice, kukuřice všude samá kukuřice a na film už nezbylo místo. Vidět film od půlky vůbec o nic nepřijdete, víceméně se to pořád opakovalo ve smyčce. fakt slabý.
Blood River (2009)
Velmi minimalistický film, kde se nehraje na efekty, ale na poctivé budování atmosféry. I přes dlouhou stopáž mě film bavil a čekal jsem jak to celé dopadne. Andrew Howard byl výborný.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Jednoznačně nářez.