Recenze (360)
Survival of the Dead (2009)
Deník mrtvých byl o dost lepší. Romero už nám stárne.
Le Bagman - Profession : Meurtrier (2004) (amatérský film)
Ultimátní splatter masakr v amatérském podání plný dobrých nápadů.
Ďábel (2010)
Velmi dobrá atmosféra, zručná režie, dobré herecké obsazení, dobrá pointa.Co víc si přát.
Ledově ostří (2007)
Já sem se výborně bavil. Ferrell je prostě génius.
Kronika mutantů (2008)
Ne tak špatné jak by se mohlo zdát. Velmi příjemné herecké obsazení. Občas to zaskřípe, ale ty necelé dvě hodiny utečou jak voda.
Masakr na střední škole (2003)
To byl odpornej šrot. Něco tak hrozně blbýho sem už dlouho neviděl.
Divoké pivo (1995)
Jedna hvězda za nahou Markétu Hrubešovou.
Pach krve 2: Cesta nikam (2007)
Za neuvěřitelnej masakr na konci.
Vítejte v džungli (2003)
Neskutečnej nářez a první setkání s The Rockem.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Čtvrtá hvězda za digitálního Arnolda.