Recenze (360)
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Slabší než Braindead, ale jako první celovečerní film za pár kaček super. Některé scény jsou nezapomenutelné, hlavně postava kterou hraje sám Jackson.
Braindead - Živí mrtví (1992)
První setkání s Jacksonem a hned trefa do černého. Těším se na každý nový film.
Soumrak mrtvých (2004)
Skloubení humoru a zombií jde výborně dohromady. Občas film trochu skřípe, ale některé scény jsou fakt povedené.
Futurama: Benderova hra (2008) (video kompilace)
Zatím asi nejlepší díl. Parodie Lotra prostě neměla chybu.
Profesionálové (2009) (seriál)
Tohle se fakt nedá
Vlak do pekel (2008)
Prostředí ve vlaku nebyl špatný nápad, celkový dirt look taky dobrý, ale obsahově slabší. Třetí hvězda za dobré gore.
Neznámý signál (2007)
Začátek mě rychle vtáhl do děje, druhá část, humor potěšil, ale již filmu docházel dech. Třetí část byla vyloženě špatná a bohužel ani nějaká pointa nepřišla. Film na jedno zhlédnutí.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Snad konečně vtipný český seriál. Luděk Sobota v jiné roly než ho známe příjemně překvapil. Po 14 díle zvedám hodnocení ještě o jednu hvězdu za Ondřeje Vetchého a jeho vaginální opisy.
KR 13 (2009)
Peter Stormare mě vyloženě otravoval. Celkově to nestálo za moc. Napětí ve filmu bylo minimální, tak se čekal alespoň zajímavý závěr, ale toho sem se taky nedočkal.
Chlupatá odplata (2010)
Hodně jsem od toho čekal, ale hodně málo dostal. Brendane máš tohle zapotřebí.