Recenze (360)
Válka Bohů (2011)
z každého záběru čišel ateliér a hodně malování kulis. Velké zklamání od režiséra výborné Cely. kromě Rourka mě nikdo z herců nezaujal.
Žena v černém (2012)
Nic moc originálního, ale přesto s výbornou atmosférou. V závěru sem měl pořádnou husí kůži. Daniel Radcliffe ač mlád zvládl svou roli výborně. Už se těším na další film Jamese Watkinse.
Pomáhat a chránit (2011)
Hmm hmm tak sem se nezasmál.Sem asi moc velký suchar.
Snuff 102 (2007)
Asi sem moc malej uchyl abych tohle dokázal ocenit.
Barbar Conan (2011)
Totálně podprůměrný film, který mě opravdu ničím nezaujal. Připadalo mi to jak televizní inscenace. Jediné co mi nevadilo, byl předtavitel Conana.
Království (2007)
Fakt mě to dostalo. Peter Berg má prostě koule.
The Shrine (2010)
Škoda toho začátku, ale po půlce to dostalo grády a prosvištělo až do finále.
Sauna (2008)
Takhle depresivní a hustou atmosféru už sem dlouho nezažil. Pro lidi co se chtějí bát vřele doporučuju.
Oko ve zdi (2009)
Slušná hudba a vizuál ne vždy stačí aby se film povedl. Hodně rozvleklé. Každopádně doslovné vysvětlení zápletky od dvou policistů v závěru je až moc.
Noc oživlých mrtvol (1990)
Podle mě mnohem lepší než černobílý originál. Osobně jeden z nejlepších zombie filmů.