Recenze (273)
DC Sniper - 23 dní strachu (2003) (TV film)
Drama podle skutečné události, natočené ne zrovna nejlíp, a ještě hůř zahrané. Nic co bych chtěl vidět znova.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Jedna z nejlepších českých porevolučních komedií plná mnoha kultovních hlášek. Polívka ani nemusel hrát, proměna-neproměna totálního burana po získání mnohamilionového dědictví mu šla na jedničku a celý film zvedá do nových rovin. Když tohle běželo v kinech a na kazetách, chodil jsem ještě na základní školu a drtivou většinu hlášek z filmu znal úplně každý, i dnes když kdekoliv nějakou z nich řeknu, tak každý hned ví, o co jde. "To je vůl, kaviárový tousty!" :-)
Dějiny násilí (2005)
Nečekaně zajímavý thriller s nadprůměrným dějem, který je místy zvrácený, vtipný ale každopádně hodně jiný.
Děsnej doják (2006)
Další do řady fekálních komedií, některé se mi dokonce líbily, tohle ale byla příšerná kravina bez lepšího nápadu. 15%
Deuce Bigalow: Dobrej striptér (1999)
Další ulítlá komedie s Robem Schneiderem v hlavní roli losera, který se souhrou náhod dá na dráhu gigola s neobyčejnou klientelou :-) Několik gagů se opravdu dalo a celkově to není zas tak špatné...
District 9 (2009)
Vizuelně nádherné sci-fi (vzhledem k rozpočtu), které ovšem postrádá kvalitní děj. Chvílemi jsem se nefalšovaně nudil a v ději by se našlo i pár nelogičností. Na režisérský debut je to ale bomba. 80%
Disturbia (2007)
Takové novější Okno do dvora pro teenagery. Napínavých scén a lekaček nabízí dostatek, a mezi podobnými thrillery pro mladé je to rozhodně to lepší, na co člověk narazí. Jo a Sarah Roemer je tu k sežrání :)
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Po výborné jedničce tenhle díl můžu zařadit do kategorie nepodařených pokračování, už to nemělo ani nápad, ani šmrnc a dost často to nudilo :-( škoda 40%
Donnie Darko (2001)
Hodně zajímavý snímek, který by zasloužil ještě jedno zhlédnutí, protože ne ůplně vše mi bylo jasné. Ale on je to nejspíš záměr, a každý si v tomto příběhu může najít své vysvětlení.