Recenze (273)
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Poslední díl o Harrym Potratovi mě moc neoslovil (a myslím, že to ani trochu není tím, že jsem neviděl předchozí dva díly). Teď už se řeší hlavně jen milostné pletky hlavních hrdinů a naštěstí to aspoň trochu zvedlo akčnější finále. 55%
Sloní muž (1980)
Skvělý snímek o důkazu lidské ohavnosti vůči jakémukoliv "nenormálnímu" jedinci. Dojemnější příběh těžko dohledat a nejhorší na tom je, že John Merrick opravdu existoval. Anthony Hopkins v roli doktora exceluje, stějně jako John Hurt, pro kterého muselo být natáčení s maskou velmi náročné. 100%
Lost Highway (1997)
Podle mě nejlepší Lynchův počin, který po chvíli přemýšlení MÁ hlavu a patu! Mám rád filmy, po jejichž zhlédnutí mě stále něco nutí přemýšlet o čem to vlastně bylo a jak to do sebe zapadá. U tohohle snímku jde jen o to poznat, která část byla skutečná, a která sen hlavního hrdiny, a oddělit je od zbytku scén, které do děje moc nezapadaly a tvořily jen 'stav mysli' hlavního hrdiny. Ocenit musím taky hudební stránku, protože ta dala tomuhle dílu opravdu správný nádech tajemna. U mě bezkompromisních 100%
Shrek Třetí (2007)
Tohle byla zabitá hodina a půl, nečekal jsem moc, ale Shrek už ztratil dech úplně. Doufám že čtverka se svým návratem k začátkům Shreka zvedne aspoň trochu úroveň téhle animované série, protože doteď to šlo pěkně z kopce..
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Trošku přehnaná akčňárna (přiznám se že akční filmy nevyhledávám), která ale utekla celkem svižně a dokonce jsem se u ní bavil :)
Inland Empire (2006)
Tady už Lynch trochu přestřelil, při dívání se na tenhle 'bastl' jsem nemálokrát pochyboval o tom, jestli vůbec věděl co točí. Předchozí snímky mám hodně rád, ale po zhlédnutí tohohle paskvilu nepochybuju o tom, že o čem tenhle film opravdu je, ví asi jenom Lynch sám (ve své nejzvrácenější mysli). Přesto za temnou atmosféru a nutnost bezvýsledně přemýšlet dávám *** P.S. Po druhém zhlédnutí mám stále stejný názor.
Faunův labyrint (2006)
Přiznám se, že o tomhle filmu jsem toho před zhlédnutím nevěděl moc a je to jenom dobře, protože jsem byl překvapen nádherným prolínáním fantasy a reálného světa. No a konec mě dostal, bravo Guillermo! 90%
Next (2007)
Nevím proč, ale v posledních letech jsou pro mě filmy s Nicolasem Cagem propadáky, bohužel Next nevyjímaje. Na tenhle jsem se těšil v očekávání, že to konečně bude něco na úrovni. Bohužel to co bylo v traileru, bylo tak všechno zajímavé a film mi nic moc víc nenabídnul, bohužel, snad příště.
Ratatouille (2007)
Jako milovník dobrého jídla mě tento animovaný snímek pohladil na žaludku, až mi z toho vyhládlo :-) Takhle nádherná a detailní animace, ještě k tomu vykreslující nádhernou Paříž a krásy tamní gastronomie, se jen tak nevidí. Autoři si skutečně pohráli a vychytali své dílo do maximálního detailu. 90%
Disturbia (2007)
Takové novější Okno do dvora pro teenagery. Napínavých scén a lekaček nabízí dostatek, a mezi podobnými thrillery pro mladé je to rozhodně to lepší, na co člověk narazí. Jo a Sarah Roemer je tu k sežrání :)