Recenze (1 192)
Rváčův deník (1995)
Jeden z nejlepších snímků s drogovou tematikou. Nad výkonem mlaďase DiCapria jsem nevěřícně kroutil hlavou a kam až jsou schopni feťáci zajít pro špetku fetu... z toho mi bylo na blití. Zkrátka se jedná o drsný film z drsného prostředí, který není určen pro slabé povahy. 85%
Jeremiah Johnson (1972)
Úchvatný film s překrásnou hudbou a přírodou, která umí život dávat, ale i brát. Tvorba pana Pollacka se mi začíná pomalu, ale jistě zamlouvat. Kam se hrabe Vinnetou s Oldou Šetrným...
...a spravedlnost pro všechny (1979)
Ano, uznávám, že myšlenka je perfektní a názorné ukázání přísloví ,,s poctivostí dojdeš akorát tak do pr...'' je vskutku věrohodné ale nemějte mi to za zlé, ale jestliže se jedná o film ze soudního prostředí, tak si nemyslím, že chci tak moc, když očekávám napínavá soudní líčení a hlavně právnickou atmosféru, tady se mi nedostalo ani jedno a nejsem nijak zvlášť vzdělaný, ale nevím nic o tom že by soudci nosili u sebe zbraň při líčení, a ještě k tomu jí používali jako výstrahu při šarvátce právníků v soudní síni. PS: Tu třetí hvězdičku dávám za Ala a doporučuji originál s titulkama, dabing je otřesný.
V pasti (2005)
Pěkně hnusnej film. To čim si prošel Jeff, bych snad nepřál ani největším hříšníkům. Rozhodování mezi podělaným životem a smrtí, psychický nátlak a bolestivé utrpení. Takhle nějak prožívá Jeff nejhorší chvíle svého života. Nebýt trochu podle mě hloupého závěru a frajerského chování tý pubertální svině, zvažoval bych plné hodnocení.
Splašený vlak (1985)
Napínavý snímek ukazující krutou Aljašku a v ní 2 vězně na útěku snažící se zastavit neřízený vlak. Co se týče děje a dokonce i hudby, která působí místy skoro démonicky a depresivně tak nemám výtky, ale ty herecké ''výkony'' a dialogy... kriste pane! pokud občas přivřete oči i uši, je o solidní podívanou postaráno.
Poslední Mohykán (1992)
Další chytlavá Mannova lahůdka, která mi vyrazila dech nejen svou neskutečně překrásnou podmanivou hudbou, ale také svým perfektním příběhem, hereckým obsazením, z kterého bezpochyby kraluje Wes Studi coby nelítostný a nebezpečný bojovník se zabijáckým výrazem, jednoznačně poctivá práce všech účastněných. 80%
Dobrý ročník (2006)
Pohodová idylka na francouzské vinici, vůně čisté přírody, kvalitní pití a krásné francouzsky. Hmm, takhle nějak bych si představoval penzi :-)
Maximální limit (2005)
Na sportovní žánry zrovna nejsem, ale tohle mě docela potěšilo. Skvělá sázková atmosféra, slušní Matthew McConaughey a Rene Russo, ale hlavně brilantní výkon mého oblíbence Al Pacina, díky němuž má film šmrnc a tempo, které je nasazeno už od úvodu se vůbec nezpomaluje. Navíc se mi během sledování vybavilo jedno hezké přísloví ,,Každej chvilku, tahá pilku''..., kdo už viděl, musí přesně vědět o čem mluvím a na závěr bych si dovolil jedno malé doporučení, těm co čtou tento komentář a film ještě neviděli. Zkuste se zamyslet nad povahou Waltera Abramse, nad jeho úmysly a chováním k Brandonu Langovi. Myslím, že tohle zamyšlení něco dá.
Špinavé ulice (1973)
Nikterak zajímavá gangsterka, nedůležité pasáže a zápletka - průměrná, ale v té době De Niro spolu se Scorsesem těžko mohli tušit, že jejich pozdější spolupráce nadchne miliony filmových fanoušků. Každej nějak začíná :-) PS: špinavé ulice ve Špinavých ulicích jsou fakt zprasený, že bych se štítil po nich chodit i po chůdách.