Recenze (256)
Glee (2009) (seriál)
Já vám to řeknu asi takhle... je to naprosto šílený seriál o úplném ho***, ale z nějakého pro mě nepochopitelného důvodu jsem si musela stahovat pořád nové a nové díly. Vůbec to nechápu, ale naprosto mě to sežralo! I tak budu věřit svému racionálnímu rozumu a dám 3* - alespoň prozatím!
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Snímek z kterého jde někdy mráz po zádech. Výborně zpracovaný o tom vole žádná, ale dobroudružství je ty tam. Šestka je spíše takovou přechodnou kapitolou mezi pětkou a posledním dílem. Ale i tak... Láska, emoce a přátelství, opět sázka na správný los. A jedna z posledních scén, kdy celá škola zvedne hůlky na počest Brumbála bere dech (a někdy i slzy). Nemluvě o tom, že komediální podtext je velmi vkusně zpracovaný a poměr mezi komedialitou a tragédií je dobře vyrovnaný. Tohle byl prostě krok správným směrem.
Růžový panter 2 (2009)
Tak tady se Zwart dostal trochu do formy a překvapivě to zvládl lépe než v jedničce... Steve Maritn a Jean Reno to je prostě nezapomenutelná dvojka...
Rychlí a zběsilí (2009)
Kapka nostalgie udělala z tohohle filmu už jen "krimi". Téměř žádná zábava- teď už jsou to jen opravdu blbečci, kteří se honí v nadupaných kárách a myslí si, že jsou cool. Nejzajímavější a nejzábavnější byl konec... a to je prostě zatraceně málo.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Někde jsem četla, že Michael Bay je mimozemšťan. Jestli je to tak, tak tam "nahoře" dostal asi pořádnou ránu do palice, protože tenhle film je jako utržený ze řetězu. Nebudu předstírat, že se mi nelíbí a nebudu tu psát to, co už tu napsal snad každý. Dvojka je prostě pokračováním bomby, která je nesmrtelná, a která se už nikdy nebude opakovat...
Asterix a Olympijské hry (2008)
Škoda tohohle filmu, mohl být i lepší, ale přiznejme si to...mohli být i o mnoho horší! Napoprvé nezaujala tolik jako na podruhé. Člověk si musí najít určitě stopáže, které mu připadají atraktivní nebo přinejmenším zábavné a mě se to povedlo,proto 3*... ale musím se přiznat, že nebýt Alaina Delona tři by tam nejspíš nebyli...
College Road Trip (2008)
Je to komedie, žádný psychologický hloubkový film a svůj účel splnil. Proto nechápu nízké hodnocení. Martin Lawrenc je jeden z mých oblíbenců a z této komedie vybruslil báječně. Navíc koho to nečeká, loučení s rodinou a starosti rodičů?
Čtvery Vánoce (2008)
Tady platí čeho je moc, toho je příšliš, a tady toho bylo opravdu opravdu moc... i když každý má nákého kostlivce ve skříni, takto pošahané rodiny jsem už dlouho neviděla... od naprostého děsu tuhle komedii zachránila jedině Reese Witherspoon, a i když mám Vincenta opravdu ráda, tahle role mu moc neseděla.
Flynn Carsen 3: Jidášův kalich (2008) (TV film)
Jedniča byla klasika, dvojka byla brak a tohle byl asi nejlepší díl ze série... když povolíte trochu uzdu fantazii a budete to brát s humorem, může se vám to i zalíbit :o) ... Ale! Když už dělají z Jidáše Iškariotského prvního upíra, měli by tvůrci vědět, že Jidáš se oběsil na olši a ne na osice...
Iron Man (2008)
Velký a statečný IRON MAN... kdo by řekl, že se z něho ze začátku vyklube egocentrický blb s přesvědčením vlastní dokonalosti a úspěchu. A i přes úspěšný začátek si pointu dokonale podělal - opravdu od toho člověk čekal víc - tak zas možná příště Favreau!