Recenze (967)
Princezna se zlatou hvězdou (1959)
Tudy pro mě cesta pro filmovou pohádku nikdy nevedla...
Jako jed (1985)
Nejlepší film Víta Olmera, který už těžko někdy překoná. Jinak slušný nadprůměr.
Blbec k večeři (1998)
Dobrý text, perfektně odehraný... místy je ovšem znát divadelnost, celého "kusu".
Uprchlíci (1986)
Vynikající zábava, nic víc, nic míň...
Spiderman (1994) (seriál)
Ve svém věku jsemna tomhle opravdu ulítával a doknce vstával brzy ráno, aby mi neušla epizoda!!! Nedokážu si představit, že bych něco podobného prováděl dnes...
Nepřítel (2002)
Velmi zajímavý film, jehož největším kladem je skvělý Daniel Auteuil...
Šmoulové (1981) (seriál)
Klasika, nad kterou jsem jako fracek strávil mnohé večery... pro cílovou skupinu bezchybné.
Šílenství (1994)
Hlavní motiv je celkem dost ubohý,ale místy jsou na něj navěšena slušná témata a nápady, režije je skvostná a neváhá rozvrstvit po příběhu sebeshazovačné vtípky (Carpenters, Robot monster puštěný v televizi), což je sympatické, herci nejsou nijak výjmeční, ale unesou vše, co je potřeba... tak 3 a 1/2*
Moje levá noha (1989)
I když podstatná část kouzla filmu stojí na geniálním D. Day-Lewisovi...
Dobrodruh (1983)
Zlaté časy francouzské detektivky... sice jsou všechny na jedno brdo, ale neurazí.... i když zase ta technika sem tam selhává, že (znovu onen populární mikrofon levitující nad herci)?