Recenze (207)
Logan: Wolverine (2017)
Film skvěle připomíná smrtelnost super-hrdinů. Super záporák, super stárnoucí Rosomák. Rosomák potýkající se s civilním životem taky super. I v té nejvíc akční scéně nezapomene naložit invalidní křeslo profesora X, super-praktický hrdina. Super mexická holčička. Restart série? kdo ví.
El Santo bojuje proti Frankensteinově dceři (1972)
Neuvěřitelný mix žánrů, úplný crossover. El Santo se opět ubrání všem zakázaným chvatům a zamete se všemi kdo se mu postaví.
Vlak do Pusanu (2016)
Zombie téma asi není tak vyčerpané jak jsem si myslel Vlak do Pusanu dává novou krev zombie filmu do žil. A to především zpracováním, kdy se autorů opravdu solidně daří držet napětí, Dobře odlišné charaktery, hodný, zlý a holčička :-)
Westworld - Labyrint (2016) (série)
hmm to finále teda wow, určitě je to seriál, který musíte sledovat v celku ...
Buchty a klobásy (2016)
Nejvíc vtipná je ta narážka na náboženství...
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Starwarsovský levoboček ... není to ta pravá žlutá SW krev, není to epizoda 3,5 (spíš ep. 3,87 :-). Pokud bylo záměrem nekonkurovat hlavní sérii tak se to povedlo. Parta náhodných známých jde ukrást plány nejničivější zbraně ve vesmíru. Je opravdu škoda, že se nějak víc nedal prostor postavám alespoň těm hlavním ... Ve výsledku ale není nové SW tak špatným filmem, hodně to zachraňuje poslední lokace. Pěkně to graduje. Je tu hláškující robot. Je to takové civilnější. Hodně obětavé méně osudové. Dobře navazující na ep.IV. 7/10
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Etalon moderního animovaného rodinného filmu. Všichni si tam najdou to "své".
Černé zrcadlo - Patnáct milionů meritů (2011) (epizoda)
skvělá analogie na klasickou denní rutinu .... kritika zábavního průmyslu, pro mne nejlepší díl série. TV stěny jak z 451°F.
Než jsem tě poznala (2016)
Děsná hudba, chtělo to něco víc alternativního k alternativně oblékané slečně Clarke. Film je dost předvídatelný, ale zábavný. Celé to mělo pěkný reálný smysl ... ale proč se na začátku nechal přejet skútrem? WTF nikdy nebyl za deště na ulici? :-)
Lůno (2010)
Typicky Cimmermanovská zápletka. Nejsem tvá matka jsem tvá dětská láska....