Recenze (20)
Annabelle 3 (2019)
Zase jsem se jednou utvrdil v tom, že do kina na horor nemá smysl chodit. Slabší 3☆
Leaving Neverland (2019)
Leaving Neverland (Believe or not, truth or lie), viděno, nehodneceno :(
Bohemian Rhapsody (2018)
Už dlouho jsem neodcházel z kina tak spokojený jako dnes. Awesome.
Wonder Woman (2017)
Silný začátek, nudný prostředek kde je pár dobrých vtipů a velice slabí konec.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Moje nejoblíbenější animovaná rodinka :D
Flash (2014) (seriál)
Mám rád Flashe už z komiksů a tento seriál mě baví od prvního dílu, občas se najde díl který nemá takový spád jako ostatní což až tolik nevadí, herecké obsazení je příjemné a dialogy vcelku vtipné.
Nemesis (2016)
Ani nevím za co tu hvězdu dávám, nejspíš za snahu.
Vyvrženci pekla (2005)
Dokonalost sama, lépe to snad ani nešlo :)
31 (2016)
Tolik jsem se těšil na další Robův hororový snímek ale bohužel velké zklamaní, hold The Devil's Rejects bude mezi jeho snímky ten na vrcholu.
Logan: Wolverine (2017)
Odchod Hugha Jackmana a Patricka Stewarta do X-Menovského důchodu proběhlo se vší parádou, maximalní spokojenost, nic víc není třeba dodávat.