Recenze (475)
Letuška 1. třídy (2003)
příšernost, nudná a trapná.
60 sekund (2000)
Tradiční béčko s velmi dobrým obsazením a občasnými záblesky, ale víc než průměr to není.
Tři muži a nemluvně (1987)
Klasická taškařice, ale občas docela pobaví.
Tajemná řeka (2003)
Nepřináší nic nového, ale v daném žánru vynikající lidské drama.
Scary Movie 4 (2006)
Už hodně vycucané z prstu.
Na samotě u lesa (1976)
Odpočinková komedie plná příjemného poklidného humoru.
Dějiny násilí (2005)
Nechápu oscarovou nominaci. Film, který nepřekvapí vůbec ničím novým. Občas povedený černý humor, ale vcelku působí jako dost nudná studie vlivu násilí na poklidný život šťastné rodinky.
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Velmi kvalitní krimi-seriál se zajímavými příběhy a kamerou. Ale v podstatě vůbec nic nového.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Absolutně fantasticky zpracované téma na útěk z vězení. Je to omleté téma, ale Prison Break do toho dává mnohem víc, než jste co kdy viděli.
Vražedné alibi (1995)
Ohraná věc s vynikajícím obsazením, které ale předvádí stejně nudný výkon jako děj.