Recenze (34)
Box (2009)
Zajímavý film.. měla jsem z něj až husí kůži
Avatar (2009)
Krásná podívaná, úžasné téma, úžasně zpracované... :) moc se mi líbil
Zombieland (2009)
Pro pobavení... Co si myslím nebylo tak špatné je kamera .. :)
Arthur a Maltazardova pomsta (2009)
Obrovské sklamání... A hlavně nechápu, proč to je tak natahovaný!
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Film je spíše pro pobavení... Na knížku rozhodně nemá!
2012 (2009)
Klasický americký film, ale dobrý :)
2Bobule (2009)
Pobavila jsem se, ale tomu filmu prostě něco chybí. Jednička byla určitě lepší.
Noc oživlých mrtvol 3D (2006)
alespoň jednu hvězdičku si tento film opravdu zaslouží... film strašný, ale jelikož je to 3D tak je to zase jiný zážitek :)
VALL-I (2008)
Krásný animovaný film. Je vidět, že i málo slov stačí :)
Veni, vidi, vici (2009)
Rozesmál, pobavil a zabavil. Nemyslím si, že je to tak strašné, ale nejlepší rozhodně ne .