Recenze (1 056)
Dragon Ball (1986) (seriál)
V rannej mladosti som sa naskôr všetkým smial, ktorí to pozerávali na rtl 2. Potom som si pozrel jednu časť a smial som sa aj sám sebe.
V zajetí teroru (2006)
Celkom ma prekvapilo, že sa dali Laurence Fishburne a Ryan Phillippe nahovoriť na film, ktorý je odsúdený na označenie B - kategorie. Ide ale o celkom slušný thriller so slušným scenárom, ktorý určite nemal veľké ambície. 6/10
Tisícročná včela (1983)
Trochu ma mrzí umiestnenie tejto klasiky až v druhej stovke najlepších seriálov na csfd, ale čo sa dá robiť. 4- dielny koncert skvelej hudby, a skvelých hereckých výkonov našej herecky najsilenjšej éry. 90%,aspoň top 100 prosím .
96 hodin (2008)
Po všetkých tých pozitívnych reakciach som bol moc, moc sklamaný. Čakal som viac, ako bezduchú akciu, teda čakal som bezduchú akciu, ale omnoho lepšiu. Viac sa mi páčil Crank alebo aj Running Scared. A s tými 86% si podľa mňa robíte srandu.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Tim Burton nikdy nepatril medzi mojích najobľúbenejších umelcov...zastávam názor, že je dosť často preceňovaný, napriek jeho krásnemu a svojskému prístupu a štýlu. Jeho mrtva nevesta má však presne tieto vlastnosti, je to krásny film, ktorý si žije svojím životom a úplne vyniká spomedzi ostatných animákov, ba povedal by som až, že vytrča medzi nimi o hlavu, ale to on nechce...krásne.
Rambo: První krev (1982)
Pekná hovadina :D
Rocky (1976)
Dnes už klasický film, ktorý určite nie je točený so zámerom stať sa klasikou 70-tych rokov.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Drsné, plné nadávok a sexu a to priamo z ostrovov. Naši hrdinovia nie sú žiadny najkrajší boháči v oblekoch od Armaniho, ale obyčajní , násťroční, menší grázlikovia. Seriál sa uberá zaujímavým smerom, žiadna americká šablona a to sa mi na Misfits páči najviac. Nie je to jednoznačne zreteľné, že je to anglické, no cítite to. Za prvú sériu 8/10, na 5 hviezdičiek to zas nie je, ale ak to pôjde takto dalej a tvorcovia doladia ešte pár detailov a malých chybičiek, máme tu určite kult.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Tak trochu ma sklamalo, že tento film nie je v top 200, pretože má všetko, čo má mať. 90%
Velmi nebezpečné známosti 3 (2004)
Určite lepšie ako dvojka.