Recenze (88)
Bohemian Rhapsody (2018)
O mrtvých jen v dobrém!!!
Prasátko Peppa (2004) (seriál)
Hrozná chujovina, animace příšerná, příběhy debilní. Ale dítě to zabavit umí, to jo!
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Opět shlédnuto v roce 2017 a po paskvilech Prometheus a Covenant jsem prostě musel hvězdičku přidat. V porovnání s nimy je totiž Vzkříšení mistrovské dílo.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Až díky téhle patlanině jsem se donutil podívat se znovu na Pána prstenů a uvědomil jsem si, jak skvělý je to film :) Knihy jsem nečetl, ale co je moc, je moc. Jacksone styď se!
Thor: Temný svět (2013)
Asi si mě ,nakonec, získá i Thor, dvojka je oproti jedničce minimálně o level výš. Perfektně zvládnutá mythologie, krásné prostředí, standartní, ale příjemné herecké výkony a hl. Loki, bez něj o 50% dolů. :) Celou dobu jsem se pohyboval mezi čtyřma a plným počtem. A i teď se nemůžu rozhodnout, celkem odfláknutej závěrečnej fight totiž výborně nahradí Loki a jeho Závěr. A po titulková scéna, která navnadí na pokračování boha hromu, nebo spíš na Avengers 3? Uvidíme....
Red 2 (2013)
Víc nabubřelejší, akčnější, odlehčenější a přeplácanější než první díl. V 99% to filmu ublíží, ale ne v mém případě a zrovna u Red 2, zde to bylo ku prospěchu věci. I když i tak zde bylo WTF momentů víc, než je zdrávo a Willisova slečinka (M-LP) mi ke konci filmu už vážně lezla krkem. Takže opět 3 hvězdičky, ale tentokrát o něco silnější jak u předchůdce.
Machete zabíjí (2013)
Zase to dilema jako u Asylum, plnej nebo odpad!? Jedna super hláška střídá apsolutní píč*vinu, nesmrtelnost už mi začíná lézt krkem, po chvilce začínají negativní pocity převládat a hodnocení se postupně snižuje, jenže to by nesměl příjít takhle našláplej závěr, ukázky na díl třetí, nesměl bych bejt tak zarytej fanda Star Wars a nesměla by tam bejt snad stále krásnější Michelle!
Symptom Pandorum (2009)
Zase jedno parádní scífko, chtěl jsem se tu rozepisovat, co a jak, ale pak jsem si přečetl předchozí komentáře a nemá to cenu. Vše co je na filmu dobré - herci, atmosféra, příběh. A vše co je špatné - hl. teda střih, i několikrát jsem se musel vrátit a stopnout si scénu (jen ty akční) abych věděl, co se zde odehrálo. Už bylo napsáno, takže se nebudu zbytečně trápit. Jinak ,pro mě, ale parádní pokoukání.
Navarro (1989) (seriál)
Kdyby to nemělo hodinu a půl, tak se na to dá i celkem koukat, ale za tu délku hvězdička dolů!
Power Rangers: Film (1995)
Jak tady napsala většina uživatelů, co dali víc jak odpad!. Pouze z nostalgie. Některé scény, ty nejlepší, možno vidět na youtube i s cz dabingem. Jestli se nechce někdo zasmát a nebo si pokazit den, tak prosím! :)