Poslední recenze (416)
Ta dívka z fotky (2022)
Tak tohle byla docela síla. Jeden šílenej zvrat se kupí na další skoro po celou stopáž a když člověk zjistí že ten případ se táhne už někdy od roku 72 protože hlavní záporák je prvotřídní slizkej bastard s extrémně pestrym rejstříkem, tak musí nevěřícně kroutit hlavou. Pouze v Emerice.
Stopař se sekerou (2023)
Opět potvrzení že amíci jsou naprosto vyškrábaný paka. Dovedete si představit jak obejmete smradlavý nemytý bezdéčko z hlaváku jenom protože video s nim na YT vidělo přes milion lidí? Fuj jenom z tý představy bych blil jako šakal. Tentokrát Netflix vůbec nezabodoval. Vzaly totiž příběh zfetovanýho špinavce ze kterýho se stala přes noc celebrita, protože křápnul jednoho rozzuřenýho chlapíka po palici 3x sekerou a jeho interview sdílela hromada stejně vylízaných lidiček jako on na sociálních sítích. Televize se toho potom chytnou a my vidíme jak se reportéři a producenti poplácávají po ramenou jakou nám to připravili senzaci i když tápou proč se jejich hvězdička chová jako naprostej mentál. Opravdu zajímavých je asi posledních 15 minut kdy se dozvíme že to prostoduchý individuum má k překvapení všech na triku i něco vážnějšího než pissing na hvězdu Julio Iglesiase a nakonec je taky po zásluze odměněno. Konec, šmitec, co tam máme dál.
DogMan (2023)
Rozhodně povinnost pro všechny pejskaře a fandy Caleba Jonese. Dogo řežba ke konci filmu ve stylu sám doma je třešničkou na dortu. Besson každopádně překvapuje a Jones stoupá v mym žebříčku oblíbenosti.