Recenze (113)
Amazing Spider-Man (2012)
Je to spíš 3,5, ale ke konci mě to přestalo bavit, tak jsem dal 3. I když se to víc přibližovalo ke komiksu, tak se mi Raimiho Spidey líbil víc. Emma Stone je asi milionkrát lepší než Kirsten Dunst a co se týče Andrewa Garfielda, na roli se taky víc hodil, ale nechápu, jak může být člověk jako je on školní loser. Co mi taky trochu kazilo podívanou bylo to, že jsem si celou první polovinu filmu říkal "Tohle už jsem někde viděl". Jasný, je to remake a jinak se to udělat nedalo, ale prostě mi to hrozně připomínalo první díl Raimiho Spider-Mana, a proto si myslím, že bych tu první polovinu mohl klidně přeskočit. A když už o tom mluvím, podle mě je na remake moc brzo. Každopádně na dvojku se těším, protože už to nebude mít ten rozjezd a bude se to lišit od Raimiho trilogie. Teda aspoň doufám.
Arrow (2012) (seriál)
Komiksovky mě baví, takže seriálem jsem celkem nadšený. Bohužel, jak už psal DaViD´82 herecké výkony jsou někdy k pláči a herci byli opravdu vybíraní podle vzhledu. No snad se to v dalších sériích aspoň trochu změní (i když tomu moc nevěřím). Ale není se čemu divit, když seriál vysílá stanice, která vysílá Beauty and the Beast a Vampire Diaries. Každopádně mě to baví, takže zatím nechávám 4 hvězdy.
Diktátor (2012)
Už to není "naživo" jako Borat, nebo Bruno, ale i tak sem se skvěle pobavil. Cohen je prostě borec a mezi komedianty je u mě dost vysoko.
Farma (2012) (pořad)
Je to sračka bez pořádnejch pravidel. Ale někdy sem se na to podíval, tak tomu nemůžu dát odpad
Havran (2012)
První polovina filmu byla hrozná, za to ta druhá už byla o mnoho lepší. Trochu sestříhat tu první polovinu a trochu to vybalancovat a byla by z toho skvělá detektivka.
Méďa (2012)
Vsadím všechno, že bude dvojka.
Nespoutaný Django (2012)
Tarantino by měl točit víc takových filmů. Žádný ujetý scény, prostě kvalitní western. Kdybych nevěděl, že to natočil on, asi bych to ani nepoznal. Herecké obsazení je super, ale trochu mi to tam kazil Foxx. Možná, že to bylo kvůli roli, kterou hrál, ale Christoph Waltz ho totálně zastiňuje. Závěr byl jedno velké klišé, což mi taky trochu ubralo na hodnocení. Po setkání s Candiem (Leonardo DiCaprio) to bylo na 5 hvězdiček, pak už šla kvalita dolů.
Papíry (2012)
Suprová animace, SKVĚLÁ hudba, hezký romantický příběh. Strašně moc bych chtěl něco podobného vidět jako celovečerák. Lepší kraťas jsem neviděl. EDIT: Oscara si 100% zaslouží.
Simpsonovi: Maggie zasahuje (2012)
Hezké, ale na Oscara to není.
Temný rytíř povstal (2012)
Líbilo se mi to víc, než Temný rytíř. Je to přesně to, co se psalo v traileru, epické zakončení trilogie. Z prvních dvou dílů sem měl rozporuplné pocity, ale trojka byla prostě super.