Oblíbené filmy (10)
Sedm statečných (1960)
Batman (1989)
Rambo: První krev (1982)
Transformers (2007)
Terminátor (1984)
Krotitelé duchů (1984)
Tak tohle je moje nejoblíbenější duchařská Sci-Fi komedie.Plusem je, že se u tohoto filmu opravdu od srdce zasmějete .Je to dobrá komedie na to, že je Americká.Je vidět že i herci si své role a hraní v tomto filmu skutečně užívají.Na dobu vzniku má film opravdu perfektní efekty.Rozumný humor plus herci tvoří dokonalou souhru a jedná se tudíž o velmi kvalitní film.
Avatar (2009)
Režisér James Cameron je opravdu geniální režisér.Nápady a využité technologie se mu vydařily na výbornou.Ačkoli když se podíváme na příběh z jiné strany tak vidíme co lidstvo udělalo s Amerikou a nebo co dělá teď s Amazonskými pralesy.Ale i tak je to opravdu perfektní Sci-Fi kde na mne nejvíc zapůsobil ten noční les to byla ta největší nádhera.Nečekal bych ,že jde na počítači něco tak hezkého a živočišného vytvořit.Klidně bych si představil na takovéto planetě žít.3D je opravdu perfektně uděláno.Místy si to opravdu užijete.Hlavně v bitvách či v té scéně kde se vznášely ty malé věci kolem hlavního hrdiny.Viděl jsem tento film pouze jednou a to v kině, byl jsem nadmíru spokojen.
Predátor (1987)
Vetřelec (1979)
Pro mne nepřekonané hororové sci-fi.Kde si režisér s minimálními efekty.Perfektně využil atmosféry uzavřené lodi.Vše doplňuje nádherná hudba a perfektní efekty. A s originálním vesmírným monstrem.Jež je doveden k dokonalosti.Za nejlépe provedenou scénu považuji tu s porodem vetřelce.Je tu nejméně mrtvých z celé série a je to taky nejmíň brutální film celé série.Ale tom to tady není , hlavní je tu celková atmosféra.