Recenze (1 079)
Rivalové (2013)
Místy to působí trochu neautenticky (hlavně přehnané ztvárnění Jamese Hunta), ale jinak parádní jízda! * 89 %
Nůž ve vodě (1962)
Hustý jako koupel v oleji... * Ponrepo
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Solidní nuda s občasnými záchvěvy geniality a slušných vizuálních efektů. * ČSFD projekce, CineStar Černý Most * 50 %.
Opičí muž (2024)
První půlka je taková dost průměrná a ač nosná hluboká rovina tam je, tak je to takové i průměrně natočené. Ale s transformací hlavního hrdiny dojde i k proměně ve snímání a ač je závěrečná třetina možná až moc brutální, tak probouzí vzpomínky na nejhlubší cinefilní zážitky a zejména je hymnou lidskosti. A jde v tom až na kost. * ČSFD projekce, CineStar Anděl * 92 %
Mnich (2023)
Pasti a zákoutí života a spirituality v netradičním ryzím pojetí. Chybějící či přebývající esenci se však nejspíš nepovedlo vypátrat, neboť si ji (zdánlivě) osvícený vzal s sebou tam, kam kamera nemůže. :: Život je točité schodiště s nejistým koncem. :: 85 % :: kino Pilotů, Jeden Svět. Sledováno s titulkama mimo čas a prostor, neboť to měli nějak divně nastavené a z mojí sedačky byly vidět fragmenty českých doplňkových titulků i několik minut dopředu. Nebo to byl záměr? :)
Tělo v mé hlavě (2024)
Záměr, psychologický efekt a způsob natočení projektu víceméně super, ale jako samostatný film to stěží utáhne v plné parádě těch 72 minut. A poněkud mi chyběla informace, kolik času uběhlo mezi setkáním na jevišti a dotáčkami. :: 70 % :: kino Atlas, Jeden Svět.
Bull Run (2023)
Překvapivě vyvážený mix informací a osobního příběhu, který sice asi nenabízí žádné převratné tipy jak na kryptoměnách zbohatnout, ale ukazuje zajímavý kontext, kam až může přehnaná posedlost dovést hodnoty v každodenním životě. A na necelých 80 minutách se informací dozvíte celkem dost, aniž by vám přišlo, že je do vás někdo násilně pumpuje. 75 %, Jeden Svět, Světozor.
Květ burití (2023)
Trošku jsem měl problém s kombinací reálných a fabulovaných prvků, ale ve výsledku se jedná o zajímavou věc, která upozorňuje na ještě důležitější věci. 75 %, Jeden Svět, Ponrepo.
Dokonalé dny (2023)
Koukat se 2 hodiny na uklízení japonských hajzlíků bylo překvapivě celkem hluboké, mystické a dojemné. * kazety * kino Pilotů * 85 % 😎
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Všechny, kteří tomuhle veledílu s efekty koní z 23. století dali méně než tři.. tedy pět hvězdiček, ať je sežere roztomilý skákavý králík!!! (Já vás varoval.) *** kino Atlas *** 111 %. Jen ty autory švédských titulků propustili moc brzo, jinak by to bylo 11111 %.