Recenze (1 015)
Jako malé děti (2006)
Ano, rozumím a chápu, že tenhle film je pro ženy. Mužům totiž připadá jednání postav v podobných záležitostech naprosto nepochopitelné, takže nám chybí možnost se jaksi do příběhu reálně vcítit. Pokud také vím od známých maminek ve věku postavy, kterou hraje J.Connelly, i její sexuální chladnost nevychází z reality. Takže nakonec opravdu nezáleží na tom, jak to dopadne, nevěra totiž nemůže dobře dopadnout nikdy a pro nikoho.
Snílci (2003)
Konformistu jsem neviděl a Poslední tango v Paříži mi přišlo dost nechutný ( chlupatá M.Schneider a obtloustlej M.Brando - brrrr.... ), takže docela posun, protože na Evu Green se rozhodně koukat dá. Ale co tím dílem pan slavný chtěl říci, to jsem nezjistil. Je to opravdu ten samý člověk, co natočil Posledního císaře?
Nezvratný osud 2 (2003)
Žádná změna - druhý díl nedosahuje zdaleka úrovně jedničky - klasicky nastavovaná kaše.
Bazén (2003)
Klasická francouzská ptákovina. Proč se lidi ve francouzských filmech chovají tak strašně nenormálně a nepřirozeně?
Něco na té Mary je (1998)
Speciální vyjímka potvrzující pravidlo : Stiller hrající ( tedy vyskytující se ) na hranici svých možností a víc fórků než je v obdobných amerických taškařicich běžné .... nebýt retardovaného bratra hlavní hrdinky, bavil bych se celý film. Absolutorium zaslouží Matt Dillon - skvělá práce - jeho etuda s oživováním psa je jeden z nejlepších filmových fórů vůbec
Opojení (1991)
Fakt hustý ! Nejlepší role Jasona Patricka .
Mořské panny (1990)
Bob Hoskins a Cher v romantické komedii? Ne, promiňte to ne.
Vesmírná exploze (2008) (TV film)
Co pořád máte? Viděli jste Mc Laudovy dcery ??? Tak nepište, žer tohle je odpad. Při hrozbě shlédnutí dalšího dílu Mc Laudovek se Vám tohle může zdát jako dobrý nápad jak příjemně strávit večer .... :-))) .... no nic, Natasha je pravda za zenitem, ale celý film jsem vzpomínal na Mutanta - to ta jedna hvězdička navíc. A že je to blbina ? .- no vždyť to je za pár doláčů, tak co můžete čekat.
Sestup do pekel (1986)
Líbilo se mi to. Ve všech směrech . To dusno na vás doslova sáhne . Jo a pointa je poměrně neobvyklá, takže doporučuji.
Čaroděj (1978)
Tak na tomhle filmu jsem byl v kině - no jak by ne, byl americkej a prej tam hrála nějaká slavná americká zpěvačka - no a v Orlíku dávali Leť ptáku leť , takže nebylo co řešit. Na tom filmu se mi nelíbilo nic - ani muzika a ta zpěvačka - asi jsem nepochopil ty americký specifika nebo co. A Jackson ? No hrálo tam nějaký strašidlo .......