Recenze (1 015)
Stmívání (2008)
Tak nám z upírů udělali metrosexuály. Pro autory bych měl návrh, jak dál - co udělat z Vetřelce domácího mazlíčka - mohl by třeba aportovat balónky .....
Slasti Otce vlasti (1969)
Vynikající Miloš Kopecký a skvěle fungující dvojka Kolářová / Hanzlík. Tenhle film funguje i dneska.
Josefína Mutzenbacher (1970)
Klasika a kult ? No já nevím. Jako porno je to odporný a kult to byl možná proto, že se tu v roce 1983 na tisíckrát kopírovanejch kazetách nedalo sehnat nic jinýho.
My Fair Lady (1964)
Asi je to pecka - ale já americké muzikály opravdu nemusím a Rex Harrison mi přijde dost komickej.
Ve službách Jejího Veličenstva (1969)
Lazenby je jako Bond naprosto směšnej.
Angelika, markýza andělů (1964)
Romantická serie filmů o šlapce, která dala každému, kdo si řekl - a často se stačilo jenom podívat. A trubadůr Hossein ?? Fuj!
Bílý tesák (1973)
Jako dítě jsem měl oba dva díly moc rád, mnoho podobných filmů v televizi neběželo. A Beauty Smith byl navíc děsně oplzlej - nejde zapomenout :-)
Pravdivá romance (1993)
Slatera prostě nemusím - sorry. Jak se někde objeví, nic už to nezachrání - viz Operace zlomený šíp.
Domino (2005)
Místy nesrozumitelný a nepochopitelný scénář, chaotický střih a herecké výkony zásadně ovlivňují hodnocení tohohle filmu. V případě Mickeyho Rourkea ( ale i Ch.Walkena nebo E.Ramireze ) je herecký výkon špičkový ( první hvězdička ), v případě Keiry Knightley bohužel zoufalý. Jestli měla skutečně vypadat jako trapná a neustále žvýkající frajerka to nevím, ale v tomhle filmu jsem jí nevěřil ani slovo. Lezla mi od začátku na nervy a s ní i celý film. Asi to Tony myslel dobře, ale jako by poslední dobou nahrazoval invenci za každou cenu brutálně chaotickým střihem. V éjá Vu to fungovalo, tady ne. Jo a ta druhá hvězda je za muziku - ta je super.
Půlnoční kovboj (1969)
Síla ! Jak Hoffman tak Voight jsou naprosto úchvatní. Připojuji se k řadě zde píšících soputníků, kteří se po shlédnutí téhle klasiky potýkali s depresí.