Recenze (618)
Koleje osudu (2013)
Když ho pustil z klece, viděl jsem to na jednu hvězdičku. Když ho pak jel pomazlit, nešlo to jinak...
To se ví (2019) (pořad)
Propaganda.
Všechno, co mám ráda (2018) (pořad)
"Okurky zavaříme v myčce. Návod najdete na webových stránkách České televize." :-D :-D :-D
Inspektor Banks (2010) (seriál)
Detektiv dá někomu, koho se na něco ptá, pěstí, protože se dotyčný nelichotivě (rasisticky) vyjádří o jeho kolegyni. Dotyčný zmlacený ani neprotestuje, protože ví, jak odpudivého rasistického činu se ráčil dopustit :-D To je konec.
Milada (2017)
Sorryjako, ale tohle je hrozný. Nedivil bych se, kdyby mladší diváci nabyli dojmu, že komunisti byli vlastně hodní, když popravovali tak otravné lidi, jak Milada Horáková v tomto filmu vypadá.
Škoda lásky (2013) (seriál)
Viděl jsem pouze díl o Gottovi a ten byl prostě brilantní.
Nedej se! (1992) (pořad)
Sluníčkářská indoktrinace dětí v přímém přenosu.
Stážista (2015)
Pěkné natočený odpad s kvalitními hereckými výkony. Bohužel, ten feministický politicky progresivní scénář je prostě neakceptovatelný.
Papírová města (2015)
Tak ošklivý a nesympatický páreček aby člověk pohledal. Jen pár světlých momentů, jako pěkný road trip...
Bídníci (2012)
Viděl jsem už hodně. Hada srát, žábu bušit pěstí do skály, koně zvracet v barvách francouzský trikolóry, dokonce jsem viděl i stíhačku couvat... ale zpívat s prostřeleným hrudníkem, to sem teda ještě neviděl.