Recenze (201)
Život je boj (2009)
Sice mi většinu filmu unikal jeho "meaning", ale možná jsem spíš nedával dostatečně pozor xD
Mumie (1999)
Film, který mě společně s Indiana Jones (ale Mumie o dost víc) inspiroval k tomu, že chci být archeolog...ale už zase nechci a to dlouho, ale tahle myšlenka se mě držela několik let...ach to mládí...(zním jako 70 letý dědek v 19...super xD)
Stmívání (2008)
Jediný co si z toho filmu pamatuju je baseballová scéna která si taky zasloužila tu 1*...jinak to ve mě nezanechalo ani tu nejmenší stopu...a to jsem četl knihu! (která byla o něco lepší xD)
Síla country (2010)
Moc krásná hudba :) Coming home mi hrála v hlavě asi 3 měsíce a nemohl jsem přijít na to, co to je za písnička a potom z ničeho nic jsem to věděl...fakt se mi to moc líbilo ten film a to moc na hudební filmy nejsem :P
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
Tlustej a Hubenej co všechny zmlátí! To je prostě klesika a filmy mého dětství! (sice už v té době co jsem se na ně díval byly přes 20 let staré...ale co díval jsem se na ně jako děcko a byly hrozně super!) Musím si to někdy zopáknout :)
Otázky Václava Moravce (2004) (pořad)
Otázky blbcům, kteří na ně nedostatečně odpoví a stejně ty odpovědi nikoho nezajímají...ale tak když to někoho baví
Diktátor (2012)
Zas tak takový zázrak to nebyl...ale možná jsem se na to díval ve špatné náladě xD
The Offspring Complete Music Video Collection (2005) (video kompilace)
Offspring prostě ani hůř neumí! Original prankster má nejlepší klip...pokaždé jak se dívám na to, jak tomu tatovi maže to hovno do chleba tak je mi blbě xD
Muzikál ze střední 2 (2007) (TV film)
Jako nějaké písničky nejsou zas tak hrozné...ale to nevyrovná tu katastrofu! xD
Temný rytíř (2008)
Heath a Christian jsou boží, Nolan je neskutečný a nejlepší režisér současnosti a Zimmer by zasloužil zlatou! A ostatní se taky neztrapnili ...úplně super mega imba film :)