Recenze (201)
Rukojmí (2009)
škoda, že mu ta zbraň nerezavěla třeba xD ale jinak pohodička xD
Sniper 2 (2002) (TV film)
Koukl jsem se na ten film omylem a vůbec mě nebavil..hrozná nuda a o ničem...
Zápisník jedné lásky (2004)
Rachel je prostě úžasná <3...a já nechci nikdy být starý a trpět stařeckou demencí... :/
Zdrojový kód (2011)
Hodně silné 4 (rozhodně film, na který bych se bez váhání koukl ještě jednou :P)...šlo to všechno přesně tak jak má, aby to člověka chytlo, zaujalo a až do konce nepustilo...sice trošku slabší rozjezd byl ale vyrovnaný skvělým prostředkem a koncem. I když většinou nemám rád, když hlavní hrdina přežije a je klasický happy ending...tady jsem to Jakeovi přál a byl jsem hrozně rád, protože si svůj šťastný konce zasloužil (né, že bych vždycky fandil záporákům a dobrým přál smrt...TAK TO NENÍ!...jen pro mě jsou silnější né přímo šťastné konce). :)
Klub sráčů (2000)
Ježiš to byla blbost...jako aby teenagery hráli 40 letí herci (a kluka navíc ženská...no prostě hovadina světa)...byl to vlastně film o jednom velkém hovně...z jaké planety asi ústřední dvojice byla se nikdy nedozvíme (snad) a pokud jo...tak doufám, že všichni její obyvatelé někdy pomřou na epidemii demence...I když jsem zásadně proti kritickému pohledu na komedie, které obvykle mají být totálně šílené a mají pobavit lidi tak u tohoto ani můj pohled "ber to tak jak to je" nefungoval...prostě sračka no
Útěk z MS-1 (2012)
Nějak mě to neoslovilo...možná, že kdybych se na to kouknul za příznivějších podmínek než je za noční v práci a v lepší kvalitě tak bych si to užil víc...ale bylo tady hrozně moc věcí, které mi nějak unikly a ani jsem nepobral co se tu a tam řešilo (protože jsem špatně slyšel...nj story of my life)...takže vlastně mě to ani moc nebavilo...ale kdo ví, třeba se na to někdy ještě podívám a stane se z toho můj oblíbený film (ale to by bylo asi moc sci-fi...třeba v jiném vesmíru xD).
A-Team: Poslední mise (2010)
Luxusní akční parádička přesně tak jak to mám rád! Skvělá akce, vtipné hlášky a nenudil jsem se ani vteřinu...prostě ideální film na ukrácení dlouhé chvíle a na pobavení :) suprovka
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Neskutečný příběh....přiznám se, že nemám moc rád tak dlouhé filmy...ale toto byl úžasný zážitek...film mě do sebe vtáhl a už nepustil...kdybych sledování nemusel několikrát přerušovat (sledoval jsem to na noční v práci a musel sem chystat snídaně pro hosty) tak by byl zážitek určitě ještě o něco větší...ale i tak prostě WOW....nedokážu si představit, že bych tak (nebo vůbec někdo) žil...*There is always hope even for broken toys*. PS: aspoň vím co si jako další knížku přečtu :) PS2: 1000 hodnocení...rozhodně jsem rád, že to získal zrovna tento film :P
Scary Movie 4 (2006)
Taková blbost, že se člověk musel místy až smát xD co jiného na to říct...Válka Světů a Zkrocená hora byly zparodované skvěle xD
Zápisník smrti (2006)
Mno musím říct, že jsem velmi příjemně překvapen :) jestli je seriál ještě lepší, než film tak se opravdu těším až se na něho začnu koukat :)...opravdu tu bylo tolik věcí, které jsem nečekal a které mě opravdu překvapily a navíc to všechno bylo velmi přirozené...povedené ;)