Recenze (151)
Matrix Resurrections (2021)
Lano, ty kluku...proč?
Ant-Man a Wasp (2018)
Slabej odvar prvního filmu. Peňa opět dobrej, jinak vše snad podprůměrem.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Zasloužený 4hvězdy. Příběh není originální a snaží se kopírovat 4-5-6, spis 5, no a co? Jo a Daisy je fajn!
Deadpool 2 (2018)
Opět celkem zábavný, tentokrát to z průměru tahá Brolin..
Avengers: Infinity War (2018)
Hvězda dolu za Hulka, kterej tam v podstatě nebyl a dost chyběl. A Captaina Americu, ze kterýho udělali normoš pěšáka, toto není vývoj postavy, ale prznění (to slovo nevim, jestli ještě existuje, možná má taky debilní vývoj).
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Sympatická herecká dvojice, nevýrazný záporák, slaboučký konec. Příběh tak pro třináctiletý kluky, odkazy v něm pro skoro čtyřicetiletý. Pan režisér to měl udělat PEGI 16, ale to by to pak nesypalo, co...
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Dobrý film. Rockwell i Harrelson nadstandartní, fakt mě dost bavili. Ale s hlavní představitelkou mám problém. Nasranou hraje dobře, ale to vše ostatní ji nevěřim. Škoda.
Thor: Ragnarok (2017)
Třetí a nejlepší Thor. Zábavná, vtipná, barevná pohádka se super soundtrackem.
Liga spravedlnosti (2017)
Mě už to nebaví. A to je co říct. Zlatý sólo filmy, tydle mixy už nefungujou. Možná to zkusit napříč znáčkami, co?
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Obě hvězdy dávám za triky. Protože takto vyleštěnej a dokonalej vizuál jsem ještě neviděl. Opravdu se na to současne nic nehrabe. Ale vše okolo je opět průšvih. Je to vlastně totální béčko, s víc než áčkovejma trikama. Majkle, vyprdni se už na roboty a pojď o dům dál.