Recenze (1 641)
Old Shatterhand (1964)
ČT1 HD - Po mnoha letech jsem měl opět možnost vidět tento díl, který jsem jako jediný z Mayovek měl na VHS :) Už tenkrát jsem věděl, že tento díl je slabší než 4 předchozí. Dnes jsem se o tom opět přesvědčil. Už jenom ta hudba. 70%
Vinnetou - Rudý gentleman (1964)
ČT1 HD - Rudý Gentleman mě z té slavné "čtyřky" vždycky bavil nejméně, ale i tak je to 5 hvězdičkový film s krásnou hudbou a legendární dvojicí v hlavní roli. 90%
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
ČT1 HD - Filmová klasika, kterou musel vidět snad každý. Tenhle díl o Vinnetouovi a jeho rudém bratrovi byl vůbec první a není divu, že si diváci vyžádali i mnoho dalších pokračování (+ prequel). Tady není třeba hodnotit zvlášť herce či hudbu, prostě film je jako celek naprostým klenotem. 99% (with J.)
Dejte mi pokoj! (2014)
UPC My Prime - Bez Christiana Claviera by to asi bylo na odpad, co? Ale...on tu byl! Takže příjemná francouzská komedie. 70% (with J.)
Zemský ráj to napohled (2009)
UPC My Prime - Filmy z doby komunismu mám rád, a to jsem z té doby zažil opravdu jen minimum. Toto zpracování v podání paní Pavláskové bylo bohužel slabé. Jestli to mělo být komediální drama, tak kde zůstal ten humor? No a co se té dramatické stránky týče, tak až na posledních 20 minut (kdy se to začalo sypat), jsem nezaznamenal silnější momenty. Hlavní protagonisté (ještě díky bohu za toto obsazení) prostě existovali a spíše to vypadalo, jako by komunismus byla hrozná pohodička. Koukám, že většina (55% na kontě) si také myslí, že tento film se známé české režisérce zkrátka nepovedl. 65%
Co jsme komu udělali? (2014)
UPC My Prime - 69% (with J.)
Dannyho parťáci 2 (2004)
NOVA CINEMA HD - Škoda, přeškoda, že Danny a jeho parta nenavázali na téměř legendární jedničku. Největší problém je v překombinovanosti, takové nemožné události a zvraty přece nemůže nikdo sežrat. Ale co, aspoň jsme znovu viděli pohromadě spoustu hereckých hvězd. 69%
Očista: Volební rok (2016)
Kino Atlas (ČSFD projekce) - Jednoznačná vzestupná tendence kvality. Jednička pro mě za 60%, dvojka za 70% a trojka je u mě zatím nejvýše. Frank Grillo hraje dobře a v podstatě celých 100 minut je jedna velká jízda, kde jde o holou prdel. Mám otázečku...kdy bude čtyřka? :) 75%
Dannyho parťáci (2001)
NOVA CINEMA HD - No konečně! Trvalo mi to "pouze" 15 let :) a konečně jsem Dannyho parťáky zčíhnul. Byla to pohodová svižně odsýpající krimi komedie se spoustou známých tváří. Co víc si tedy přát? Vadu na kráse to ale mělo - loupež proběhla vlastně bez jediného většího zádrhelu, prostě strašná pohodička. Ale jinak se na to hrozně dobře koukalo a díky TV Nova jsem si po půlnoci mohl dopřát snímek v HD kvalitě se skvělým českým dabingem a bez jediného přerušení. Umístění na 267. místě mezi nejoblíbenějšími filmy docela chápu. 80%
Václav (2007)
ČT2 HD - Ano, film o retardovaném klukovi není pro každého a kdo tuto tématiku nemá rád, pošle Václava do patřičných mezí. Mě ale Václav oslovil hereckými výkony, příjemně odsýpal a samotný příběh se mi jednoduše líbil. Za mě tedy spokojenost. 75% (with J.)