Poslední recenze (695)
Chataři ze Švihova - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Vzít vtípky z Partičky a myslet si, že jejich použitím v nějakým seriálu pan Suchánek dosáhne stejnýho věhlasu v kategorii "komedie pro lidi s IQ konve" (kde vládnou Blbovřesky a Kameňáky), je dost troufalý. Obávám se, že pro tuhle kategorii jsou Chataři až moc intelektuální. A nejde ani o seriál, kterej by byl "tak blbej, až je vtipnej". Je jen blbej. A zbytečnej. Takže jde vlastně zas jen o ty složenky o kterých psal mil@n. A o to, aby měla Prima na co lákat potenciální předplatitele svýho ubohýho webovýho pseudoVOD kanálu a aby měla co donekonečna opakovat dalších 20-300 let. Vydržel jsem jeden díl, ze zvědavosti. Měl jsem ale radši 40 minut čumět jak mi rostou nehty.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Je to nudnejší než první část, roztahanější a jestli měla bejt Boutella "tahák", tak se to moc (nebo vlastně vůbec) nepovedlo. Nejlepší byl zase Skrein. A to je všechno. Zbytek je jen hromada cliché, efektů, výbuchů a ještě pár pytlů cliché navíc. Na odpad to ještě není, spíš na jednu, takovou malinkatou jednu hvězdičičiku. A jestli bude někdy třetí část (jakože bude), už se na to vykašlu a radši se místo ní podívám na dvouhodinovej maraton AZ kvízů.
Bábovky a plechovky (2022) (pořad)
V první řadě je to nuda. Velká nuda. Jasně, inspirace v Top Gearu se nezapře (což ale dělá hodně dalších automagazínů). Tedy do tý míry, že pořad o autech nemusí bejt jen hromada technickejch výrazů, trocha ježdění po "uzavřené komunikaci" (no jasně, tvl), epileptiky dráždící střih záběrů za burácení noname pseudometalový hudby a žvanil, co u toho všeho idiotsky mává rukama. Pokud Prima chtěla pojmout pořad jako "magazín pro ženy o autech", je otázka jestli takováhle forma fakt nějaký ženy zaujme. Pokud to chtěli dělat "pro chlapy, co rádi koukaj na auta a pěkný ženský", měli to nechat moderovat pěkný ženský. Každopádně to ale měli svěřit scénáristovi a řežisérovi, co nebudou dělat z ženskejch blbky a kteří vědí co dělaj. A ne dva "všeuměly", co vlastně dohromady neudělaj nic pořádně. Takže jak už jsem psal na začátku - výsledkem je nuda, dávkovaná po půlhodině a rádně proložená reklamou.
Poslední deníček (1)
Vocode ???
Deníček? Na co? Na prd.