Recenze (695)
Chataři ze Švihova - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Vzít vtípky z Partičky a myslet si, že jejich použitím v nějakým seriálu pan Suchánek dosáhne stejnýho věhlasu v kategorii "komedie pro lidi s IQ konve" (kde vládnou Blbovřesky a Kameňáky), je dost troufalý. Obávám se, že pro tuhle kategorii jsou Chataři až moc intelektuální. A nejde ani o seriál, kterej by byl "tak blbej, až je vtipnej". Je jen blbej. A zbytečnej. Takže jde vlastně zas jen o ty složenky o kterých psal mil@n. A o to, aby měla Prima na co lákat potenciální předplatitele svýho ubohýho webovýho pseudoVOD kanálu a aby měla co donekonečna opakovat dalších 20-300 let. Vydržel jsem jeden díl, ze zvědavosti. Měl jsem ale radši 40 minut čumět jak mi rostou nehty.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Je to nudnejší než první část, roztahanější a jestli měla bejt Boutella "tahák", tak se to moc (nebo vlastně vůbec) nepovedlo. Nejlepší byl zase Skrein. A to je všechno. Zbytek je jen hromada cliché, efektů, výbuchů a ještě pár pytlů cliché navíc. Na odpad to ještě není, spíš na jednu, takovou malinkatou jednu hvězdičičiku. A jestli bude někdy třetí část (jakože bude), už se na to vykašlu a radši se místo ní podívám na dvouhodinovej maraton AZ kvízů.
Bábovky a plechovky (2022) (pořad)
V první řadě je to nuda. Velká nuda. Jasně, inspirace v Top Gearu se nezapře (což ale dělá hodně dalších automagazínů). Tedy do tý míry, že pořad o autech nemusí bejt jen hromada technickejch výrazů, trocha ježdění po "uzavřené komunikaci" (no jasně, tvl), epileptiky dráždící střih záběrů za burácení noname pseudometalový hudby a žvanil, co u toho všeho idiotsky mává rukama. Pokud Prima chtěla pojmout pořad jako "magazín pro ženy o autech", je otázka jestli takováhle forma fakt nějaký ženy zaujme. Pokud to chtěli dělat "pro chlapy, co rádi koukaj na auta a pěkný ženský", měli to nechat moderovat pěkný ženský. Každopádně to ale měli svěřit scénáristovi a řežisérovi, co nebudou dělat z ženskejch blbky a kteří vědí co dělaj. A ne dva "všeuměly", co vlastně dohromady neudělaj nic pořádně. Takže jak už jsem psal na začátku - výsledkem je nuda, dávkovaná po půlhodině a rádně proložená reklamou.
Případ Stodolovi (2024) (seriál)
Na můj vkus moc rozvláčný, za každou cenu "investigativní" (takovým tím typickým způsobem "investigativců z Novy") a ukecaný. O Sodolovi mi úplně stačil jeden díl série Bez lítosti. Tím ale nechci nijak zpochyňovat hrůznost činů obou manželů, hodnotím jen provedení serálu.
Kosmonaut z Čech (2024)
Nadšení některých ostatních diváků nesdílím. Buď jsem čekal něco jinýho nebo mi tahle vztahovka zrovna prostě nesedla. Ale musím ocenit casting: jednak za výběr Carey do role Lenky. Ta snad i v "civilu" má ve svým xichtíku vestavěnej výraz "chudinky, co sbalila chlapa, kterej nechtěl bejt popelář, ale kosmonaut a místo aby přišel ve štyry z práce domu, tak rači vodletěl někam do hajzlu. Beze mě. A si ještě tam klidně žvaní s nějakým pojebaným pavoukem, kokot jeden". No a pak tam byl ještě Petr Koothrappali a T613.
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Opravdu málokdy se těším na další díl seriálu. Jakýhokoliv. V tomhle případě jsem se fakt těšil. Jak na výbornýho Lněničku a vynikajícího Uhlíka, tak na to jak se příběh ještě vyvine. A taky jak se to vyvrbí s Kotkem. Ač Nova obvykle vyrábí sračky, v případě Sex O'clock a zvlášť Markoviče se jim ale mimořádně povedlo zaujmou zcela něčím jiným než jen 497 dílama bezduchýho plejtvání časem a prostředkama. A i když je jasný, že podobnejch námětů je málo, je fajn, že tenhle nezkurvili.
Plnej kotel (2024) (pořad)
Tvl to je TAK ubohý a nudný! A zbytečný ... Ale pan Suchánek si neodpustí hrát si na Funese. Směšné (nikoliv vtipné).
Arabela se vrací aneb Rumburak králem Říše pohádek (1993) (seriál)
Jako přehlídka tehdejších televizních, filmovejch nebo divadelních hvězd a hvězdiček dobrý, ale jinak to stojí za hovno.
Policie Hvar - Spoluhráčky (2024) (epizoda)
Tvl jak na tohle může někdo koukat furt? Mě úplně stačily kousky jednoho dílu. (Skoro) hlavní postava je totálně nesympatická nadutá přechytralá čůza a už jen kvůli ní se tomuhle dílku radši obloukem vyhnu. Alžběta Ferencová může bejt třeba v reálu fajn, ale ta postava, kterou hraje, je na ránu lopatou do xichtu. Divím se, že tý herečce nevadí, že hraje takovou kosočtverku. A jakej to má celý vlastně smysl? Zaplácnout vysílací čas a pak 3x za rok celej seriál opakovat už navždy? Nebo z toho udělat nikdy nekončící potok sraček jakým je Ulice či Ordinace v blěděmodrý prdeli? Těžko říct.
Těla (2023) (seriál)
Pěkné. Promyšlené, neztrácí to nit a člověk se v tom nijak extra nezamotává. Hodnocení by bylo vyšší, kdyby mě celou dobu nesralo poněkud násilný vložení dvou homoklád a jedný mimořádně odporný trpajzlice. Ale nedá se svítit, no. Doba je holt už taková, nebo co.