Recenze (174)
Akta Golgotha (2010) (TV film)
Nepodarený nemecký pokus o Da Vinciho kód. Až som mala dojem, že ide o paródiu.
Všemocný (2011)
Jednou charakteristikou nevyužitý potenciál. Bohužiaľ príbeh nielenže kĺže po povrchu a zaujímavý námet hlbšie nerozvíja, ale je aj slabomyseľný. No a na thriller to bolo málo napínavé, mala som dojem, že sa tam toho veľa nedeje. Filmu sa nedá uprieť zopár zaujímavých záberov a nápadov a solídny soundtrack, ale ako celok to podľa mňa zlyhalo.
Jednorozený (1990)
Begotten si vyžaduje divákovu pozornosť a trpezlivosť, ale odmení sa mu nevšedným zážitkom (pravda, pokiaľ nie je príliš útlocitný a toleruje úchylnosti). Na jednej strane je to film fascinujúci, mystický, symbolický, na druhej strane zvolená kamera pôsobí po čase kontraproduktívne a neustále dešifrovanie toho, čo je a čo sa deje v jednotlivých záberoch ma pomerne vysiľovalo, takže v hodnotení volím zlatú strednú cestu.
Lip Service (2010) (seriál)
Prostredie upršaného industriálneho Glasgowa si ma získalo, na postavy som si od polovice série (teda po 3 častiach) zvykla a sledovanie spríjemňoval indie soundtrack (s mojimi milovanými The xx a Husky Rescue). 2. séria je ešte lepšia, odprataním dvoch postáv seriál len získal. Snáď bude aj 3. - do nej ešte viac toho škótskeho akcentu, je neodolateľný, seriously :)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Tohto filmu som sa obávala, ale napodiv mi prostoduchá efektová testosterónová óda na boj vôbec nevadila. Dokonca ma fascinovala, 300 má jednoducho charizmu (ešte aj toho opiercingovaného androgýnneho poloboha Xerxesa som im akceptovala). S prižmúreným okom 4 hviezdičky.
Na doraz (2010)
Zábavný Zach Galifianakis navlečený do trička Lilith Fair, zopár nádherných záberov na Grand Canyon a slušný soundtrack (s krásnou Fleet Foxes - Mykonos). Niektoré vtípky boli na hranici súdnosti, ale ako celok sa to dalo... nebol to síce žiaden zázrak, ale sadlo mi to lepšie ako The Hangover.
Svět podle Mallory (2010)
Nápadne podobné The Yellow Handkerchief, komorný nádych, postavy s nejakým spôsobom narušeným životom sa rukou osudu stretnú a navzájom si pomôžu prekonať problémy. Ako celok tento film funguje lepšie. A Kristen zase o niečo herecky povyrástla, takže ma potešila.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Vďaka tomuto nepodarku (s tempom, ktoré by som popísala ako jeden krok dopredu a dva kroky dozadu) som zistila, že latinskoamerické telenovely vlastne nie sú až také zlé a sú to celkom inteligentné a realistické seriály...
Glee (2009) (seriál)
Ako spieva Jane Lynch v Saturday Night Live - stojí za pozretie!!! http://www.youtube.com/watch?v=ERC2MLu7iJA - Glee is a show about Sue Sylvester, Sue Sylvester is the star of Glee. Yes, there are a few other characters, but Sue is the one you wanna see. When Sue comes down the hallway, slushie cup at her side, the faint of heart better break way and part and the weak should run and hide. Yes, the weak should run and hide, yes, the weak should run and hide!
Ať vejde ten pravý (2010)
Vpustite do svojej obývačky ten pravý film, čiže švédsky originál, nie jeho diétnu americkú verziu. Táto je prispôsobená americkému divákovi a ochudobnená o atmosféru, mrazivé napätie a v neposlednom rade aj "chémiu" medzi hlavnými postavami. Pre Chloe Moretz bolo toto asi priveľké sústo a s podmaňujúcim švédskym náprotivkom sa nedá porovnať. Ako celý tento zbytočný remake.