Recenze (2 318)
Iron Sky: The Coming Race (2019)
Pro mě opět povedená satyra na nešvary dnešní doby. Za mě 80% :)
Trojitá hrozba (2019)
Obsazení bylo slibné, leč šance promarněná. Čekal sem víc. 50% :(
Souboj s rodinou (2019)
Pěkný a chytlavý příběh. The Rock zde hraje hodně málo, takže pro ty co by ho měli jako lákadlo, film asi nebude. Za mě 80% :)
Avengers: Endgame (2019)
Důstojné završení jedné filmové série, která sice pokračuje, ale už nikdy nebude taková jako do teď. Pomalejší rozjezd, ale velkolepá a emotivní koncovka. Potitulkovka není. V IMAXu 3D hodně povedené. 100% :)
Raubíř Ralf a internet (2018)
Pro mě spíše zklamání, protože jsem se na to hodně těšil. Pár vtípků je povedených, ale příběh mě moc nezaujal a byl dost natahovaný. Graficky pěkné. Za mě 65% :(
Ip Man: Cheung Tin Chi (2018)
Za mě spokojenost. Film je odbočka od Ip Mana, ale to ničemu nevadí. Souboje jsou pěkné a je jich hodně. Herecká sestava se také vydařila. Za mě 75% :)
Race 2 (2013)
Stejně jako u předchozího filmu, opět to není o závodění, akce celkem slušná a přehnaná. Příběh mě moc nezaujal a nebýt Johna v roli záporáka, tak bych hodnotil méně. 50% :(
Captain Marvel (2019)
Za mě další povedená komiksák, který ve mě naladil nostalgickou vlnu návratem do 90. let. Tato část mě velice pobavila. Jinak akcí našlapaná klasika MARVELovské mašinérie. Efekty parádní a zvuk také. Jen podruhé v dabingu byl zvuk o ničem. Humoru je zde také dost. Za mě 86% :)
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Tak za mě tedy navoněná bída. Příběh jakž takž ušel, záporáci v poho a z hlavních postav se mi líbila jen Spider-Gwen. Ostatní postavy nudné a hlavní mě vyloženě štvala. Ještě jsem se nedostal k přečtení Ultimátního zrodu Moralese, ale doufám, že není tak ufňukaný a nesympatický jako tady. Graficky to je koukatelné, ale jít na to do kina, byl bych asi hodně naštvaný. Za mě 40% :(
Jak vycvičit draka 3 (2019)
Za mě spokojenost a krásné ukončení příběhu. Graficky je to fantastické a příběhově svižné a emotivní. Za mě 100% :)