Recenze (2 318)
Aladin (2019)
Trailery se mi moc nelíbili, ale dal jsem na doporučení kamaráda a film jsem si opravdu užil. Hodně mi to připomínalo Prince of Persia. Na můj vkus je zde až moc písniček, ale to se dá vydržet, jsou celkem melodické a pěkné. Příběhově je to jednoduché a celkem i předvídatelné. Technicky je to zvládnuté skvěle a atmosféru dodává i pěkný soundtrack. Will je jako Džin suprový a ostatní hlavní role jsou také pěkně zahrané. Za mě 75% :)
Alenka v říši divů (2010)
Parádní bláznivý příběh, který jsem si užil i 3D v kině IMAX. Film má vtipné postavy a krásně vymyšlený a ztvárněný svět. Efekty jsou parádní a vše doprovází hezká hudba. Za mě 90% :)
Alenka v říši divů: Za zrcadlem (2016)
Příběh druhého dílu je hodně povedený a má i nějaké to překvapení. Co se týče efektů, tak ty jsou snad ještě lepší než v prvním dílu. Je zde spousta krásných interiérů i exteriérů a film mezi nimi skáče každou chvíli. Nové postavy se mi líbí a staré opět potěší. Já si film užil a dávám 90% :)
Alf (1986) (seriál)
Tenhle seroš už jsem neviděl pěknou řádku let. Vím, že byl vtipnej a Alfova posedlot kočkama byla k popukání. Z nostalgie 60 :)
Alf versus U.S. Army (1996) (TV film)
Ten film už nebyl ono. Seriál je o dost lepší. 40% :)
Alias - Série 1 (2001) (série)
Zajímavý Akční seriál, který má spoustu pěkné akce, dobré postavy a neustále se měnící děj. 85%
Alias - Série 2 (2002) (série)
Druhá série se hodně povedla a je zde spousta zajímavých situací a zvratů. Za mě 85% :)
Alice & Viril (1993)
Tohle nezachránila ani Angelina. Zbytečnost. 0% :(
Alien: Covenant - Prologue: The Crossing (2017)
Pěkná přechodka mezi Prometheem a Covenantem. 80% :)
Alita: Bojový Anděl (2019)
Tak toto se mi hodně líbilo. Čekal jsem průměrnou sfi-fárnu a dostal jsem pěkný příběh, spoustu pěkných akčních bitek, znamenité efekty a skvěle se hodící hudbu. Obsazení na výbornou. Za mě 100% :)