Poslední recenze (6)
Sebevražedný oddíl (2016)
Suicide Squad, aneb jak vzít ohromný filmový potenciál a spláchnout ho ukázkově do hajzlu. Logika děje a scénář jsou někde mezi nulou a třetím stupněm retardace, dialogy příšerné a jediné, na čem si dali tvůrci filmu záležet, jsou vizuální efekty. Chemie mezi postavami nefunguje, casting až na pár výjimek hrozný (Cara Delevingne asi suverénně nejhorší), ubrečený Kinnaman se Smithem mě cca v půlce filmu začali s jejich moudry už neskutečně srát a Margot Robbie jsem litoval, bo i když to celé tak nějak držela na hranici únosnosti, u jejích "killer" hlášek mi bylo místy až trapně. A abych nezapomněl... Letův Joker je jen o něco méně přeceňovaný, jak celý film. Pro mě je Suicide Squad horkým kandidátem na overrated sračku roku. 30%.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Hodně dlouho jsem si u závěrečných titulků nepřipadal, jak po lobotomii. Až opět dnes. Díky, Alejandro. Jedním slovem? Neskutečné.
Avengers (2012)
Nářez k posrání.