Recenze (270)
Děda je lotr (2016)
Myslel som si, že bez Stillera to bude slabé. Naopak, bol som na tom v kine a bavil som sa od začiatku az do konca. Pripomínalo mi to skôr nejakú erotickú komédiu. De Niro ako dedo bol ozaj vynikajúci. A Glover pozerá v tv serial ALF. Ha ha. Nemám čo dodať. 100%.
Profesionální lovec 2 (1997)
Jersey: No, Tylore, tak teda čau. Niektoré hlasky fakt nemajú chybu.
Everybody Hates Chris (2005) (seriál)
Náhodou mám Chrisa rád. A ten herec Terry Crews známy z filmu Expendables úplne zapadol. Dosť sa ma tom pobavím. U mňa za 90%.
V.I.P. (1998) (seriál)
Jedna je za Pam, ale ináč ma tento seriál nejako nechytá.
Zo zákulisia Markízy (1997) (pořad)
Dávno som pozerával tuto reláciu a niektoré veci ma zaujali a niektoré nie. Dávam 50%.
Lasko: Pěst Boží (2009) (seriál)
Ukážky sa mi nelubia. Bojím sa pozrieť aspoň jednu časť tohto seriálu.
Naši (2016) (seriál)
Naši pridu k vašim a vaši prídu k našim. Mňa tento seriál celkom fajn baví. Škoda, že ho dávajú len 1 krát do týždňa. Dávam 90%.
Faktor strachu (2001) (pořad)
Niekedy si to pozriem, ale niektoré veci sa nedajú pozerať, tak radšej prepinam. U mna tak za 60 %.
Cesta k ráji (1978)
Nato, že napisal scenár a ešte mal aj réžiu k tomuto filmu, nebolo to zlé. Škoda, že ten Cosmov kamoš si zobral život do tej rieky. Niektoré scény mi pripominaju film "ROCKY".
Jak vytrhnout velrybě stoličku (1977) (TV film)
Jak vytrhnout velerybe stoličku a At žiji dichove. Tieto dve rodinne komedie, na ktoré sa dá stále pozerať. Film jak dostat tatinka do polepsovny ma tiež bavil. Bavilo ma to aj preto, lebo tu bol sneh, hlavne dobré hlasky a o zabavu nebola núdza. 100%.