Recenze (267)
Šerifové (1998)
Film Uprchlik bol sice trochu lepší, ale chýbalo tomu viac akcie.
Město nemrtvých (2013)
O trochu viac sa mi to páčilo ako film POSLEDNI NOC so Stevenom.Dolph proti zombikom neni zlé a skamosit sa s robotom takisto nie, len chcelo by to viac akcie. Davam 50%.
Poldové v akci (2016) (seriál)
Policajti zasahujú v pravý čas. Stále sa tam niekdo hada. Na jedno pozretie mi stačí. Skôr mi to pripomína komédiu. Dávam 60%.
Texaský masakr motorovou pilou: Počátek (2006)
Druhý diel sa mi páčil oveľa menej ako prvý. Vrah si na konci filmu odišiel len tak. Dávam 45% z filmu.
Zprávy TV Onion (2008)
Steven Seagal až na konci filmu. Steven ako Superman. Moc sa mi to nehodí k tejto komédii, kde Steven lieta. Na zasmiatie mi raz stačilo. Steven sa nehodi do komédie. Radšej ako Gino.
Vinnetou (2016) (seriál)
Originál je original. Toto ma nebaví. Pre mna sklamanie.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Pre mna to stacilo 2 minuty tohto serialu. Nebavi ma tento serial pozerat. Davam min. 5%.
Děda je lotr (2016)
Myslel som si, že bez Stillera to bude slabé. Naopak, bol som na tom v kine a bavil som sa od začiatku az do konca. Pripomínalo mi to skôr nejakú erotickú komédiu. De Niro ako dedo bol ozaj vynikajúci. A Glover pozerá v tv serial ALF. Ha ha. Nemám čo dodať. 100%.
Profesionální lovec 2 (1997)
Jersey: No, Tylore, tak teda čau. Niektoré hlasky fakt nemajú chybu.
Everybody Hates Chris (2005) (seriál)
Náhodou mám Chrisa rád. A ten herec Terry Crews známy z filmu Expendables úplne zapadol. Dosť sa ma tom pobavím. U mňa za 90%.