Recenze (267)
Zemřít je snadné (2009)
Dolph ako muzikant. Pripomínalo mi to skôr film Masakr na strední škole. Nebolo to zle, ale skôr priemer. Dávam 50 %.
Clementine (2004)
Niekomu sa to páci a niekomu nie. Nevedel som sa na Seagala dočkať uz od začiatku. Ten koniec nemal chybu jak povedal: neco pro vás mám. To dievčatko na konci filmu tiez nemalo chybu: Seagale, miluju Te. Ale má aj lepšie filmy.
AC/DC - Big Gun (1993) (hudební videoklip)
Nielen film sa mi páčil, ale klip tiež nemá chybu. Dávam za 100.
Krvavá pomsta (2007)
Pre mna určite lepší film ako Diamantovi psi. Dolph Lundgren a Biblia ? Zaujímavé. Ten koniec bol celkom dosť dobrý.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Výborne pokračovanie filmu Expendables, kde herci opäť nesklamali. Vynikajúca akcia, k tomu dobre hlásky, napr. Doc: cingi-ling, cingi-ling. Mel Gibson postrelil Terryho - Siezra, aby se mu pomstil. Škoda, ze Barney opúšťa svoj starý tým + hudba do toho: come with me now. Ten koniec nemal chybu, do ktorej išiel aj Jet Li.
Mimoni (2015)
Bol som na tomto v kine. Co dodať? Nemám co povedať, Mimoni nemajú chybu, sú dobrí. Bananaaaa!!!!!!!
Winning Recipes (2011)
Znie to lakavo tento recept od Charlieho. Niekedy ho musim otesovat.
Někdo to rád blond (2004)
Dosť zaujímavá komédia o bratoch Wayansových, ktorí sa preoblečú za dve blondínky. Táto komédia je dosť priemerne dobrá od Wayansových.
Kriminál (1989)
Po filme Rocky môj ďalší oblúbený film so Stallone. Vynikajúci napínavý film odohrávajúci z väzeňského prostredia.
Král zabijáků (1998)
Tak tento film považujem z tých slabších filmov s Jet Li. Obsahovo dobré, dejovo dosť na nízkej úrovni. V tomto filme somm od Jet Liho očakával viac bitiek. Ale i tak dalo sa.