Recenze (267)
Critters: Bounty Hunter (2014)
Neni to zle. Len som čakal, že tých Critterov tam bude zabitých trochu viac ako 1. Chcelo by to nejaky film na Critterov.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
V kine som bol na tejto časti. Roman Luknár a Patrik Vrbovsky boli dobrí, len škoda, ze tu hrali len chvíľu. Akčné scény dosť dobre. Dal som povodne 5 *. Ale tri sú za film a dve za Bruca. Mohlo to bit aj lepšie, ale dá sa to pozrieť.
Počasíčko (1994) (pořad)
V TV som to pozerával vždy okolo pól noci a veľmi rad. Aj v dnešnej dobe by som si to rad pozrel.
Tvrďák Taylor (2008)
Takéto komédie o škole ma bavia. Zo začiatku som si myslel, ze to bude nuda, aké dosť ma to prekvapilo a hlavne som sa zabavil na tom, ked nakoniec bol z neho bezdomovec, ktorý ochránil deti. Škoda, ze takéto filmy sa uz v dnešnej dobe nenatacaju. Ale dobrý film. Dávam 90% zo 100.
Terminator Genisys (2015)
Pre mna určite lepší jak Terminator Salvation. Starec Terminator nemal chybu. Hlavne záverečná bitka. Ako sa vrátili do minulosti z roku 1984 ma najviac pobavilo. Arnie, len tak ďalej. 90% zo 100.
RYTMUS sídliskový sen (2015)
Ja som fanúšik Rytmusa. Nemám co dodať. 100%.
Kobra 11 - Štvanice (2002) (epizoda)
Ja som najviac s týmto dilem najspokojnejší. Semira a Toma nepravom odsúdia do väznice za neco, co nespáchali. Hlavne je to, co ma prekvapilo to, ze vinníkom bol nakoniec komisár Beller. Dávam za 100.
Útěk z L.A. (1996)
Mne tento snímok pripomína film z 80 rokov. Tento film je pre mna určite lepší ako jeho film Útek z New Yorku. Obsahovo aj dejovo omnoho lepšie. Akčné scény mna dosť potešili. Steve Buscemi to tiez zahral dobre.
Rytmus: Jebe (2011) (hudební videoklip)
Co ti jebe. Komu sa Rytmus páci, určite odporúčam.
Rytmus: Zlatokopky (2010) (hudební videoklip)
Prišla si z vyjebanej dediny. Rytmus je dobrý slovenský raper.