Recenze (275)
Gypsyina pomsta (2018) (TV film)
V porovnání s dokumentárním snímkem "Mommy Dead and Dearest" je Gypsy's Revenge sice chronologicky uspořádanější (a po této stránce tedy i koukatelnější), ale po stránce informační je o poznání chudší.
Sestra (2018)
Komentář může obsahovat spoilery. The Nun má své silné stránky, ale zároveň ani zdaleka dobře využitý potenciál a několik zcela zbytečných prvků (kluk strašící otce, spousta "zombie" atp.) snímek řadí mezi průměrné horory - jednou a dost.
Pod zemí (2014)
Výborný film, jenom od první smrti se nějak vytratila ta atmosféra a už to nebylo ono..
Leviathan (1989)
Takový Alien na mořském dnu. Film jel na plný počet hvězdiček, bohužel ke konci už mě to přestávalo bavit. A nebojte, žádný černoch to nepřežil...
V/H/S/2 (2013)
Víceméně stejně kvalitní jako předešlý díl, jenom s tím rozdílem, že zde jsou povídky zhruba na stejné úrovni, zatím co v jedničce byly rozdíly ve kvalitě podstatně výraznější.
Mother's Day (2010)
Poví mi někdo, co má tenhle film společného s tím z roku 1980?
Plivu na váš hrob (2010)
Zajímavý film, který si mě získal především originálními odplatami v druhé polovině filmu. I přes to ale nechápu, jak něco takového může být v červené barvě..
The Divide (2011)
Výborný atmosférický snímek, který až děsí realistickou proměnou charakterů postav.
Bunkr smrti (2008)
Víceméně stylisticky podobné jako Deathwatch, dokonce i se stejným závěrem.
Jízda do pekel 2 (2008)
O něco lepší než první díl. Z psychicky narušeného ubožáka z jedničky se stal vražedný maniak, který si všímá i těch nejmenších detailů a potom to svým obětem dává pěkně sežrat.