Recenze (50)
Mravenci nesou smrt (1985)
Téma boje proti obchodu s drogami je zajímavé, ale díky špatnému scénáři působí film spíš trapně. Jeden z filmů, kde Kratina nehraje "správného chlapa".
Pražákům, těm je hej (1990)
Hudbu Pražského výběru i Stromboli mám ráda, ale tenhle film mě nijak zvlášť nechytil. Asi mám radši hrané dokumenty.
Slasti Otce vlasti (1969)
Solidní herecké obsazení filmu, ale děj mi přišel celkem o ničem. Nečekala jsem historický dokument, ale bylo to dost povrchní bez špetky souvislostí. Miloš Kopecký super jako vždy.
Hudba z Marsu (1955)
Ano, je to budovatelský film, ale oproti jiným hrůzám se na něj překvapivě dalo koukat. Halt zlatá šedesátá léta byla zatím v nedohlednu.
Co jsme komu zase udělali? (2019)
Myslím, že první film byl rozhodně lepší. Zvlášť výtržnictví v cukrárně je nepřekonatelné. Ale i pokračování má něco do sebe a najdou se v něm vtipné momenty. Jo a opět to není nic pro hyperkorektní jedince.
Drahé tety a já (1974)
Jedna z lepších československých komedií. Dvě zmatené babky, které vnášejí zmatky do vyšetřování a dostaly by budoucího manžela jejich neteře do blázince. Ráda se k filmu vracím.
Coco (2017)
Krásná animovaná pohádka. A že mám slabost pro mexický folklór, tak dávám 5*
Věčný příběh (1998)
Příjemná verze pro dospělé notoricky známé pohádky. Ideální na chladný letní večer kdy se nedá sedět venku a v televizi jde celkem...nic.
Síť (1995)
Dnes už v podstatě nostalgická vzpomínka na dětství, když jsme všichni chtěli být počítačoví specialisti jako Angela Bennettová. Používání disket vykouzlí úsměv na tváři - v Americe měli asi nějaké speciální, na které se vešlo milion dat. Celkově spíš průměrný film, ale proč ne.
Z pekla štěstí 2 (2001)
Ve své podstatě je hloupost natáčet druhý díl jakékoliv pohádky. Koho zajímá, jak to bylo dál s Popelkou, Šípkovou Růženkou aj.? Prostě všichni žili šťastně až do smrti a po detailech nepátrejme. A prosím už nikdy uječenou Sabinu.