Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Viděl jsem snad každý díl. Jen škoda že seriál už dávno skončil. Miluju scénu, kdy přátelé v poslední epizodě tahají z kapes náhradní klíče. Nad zlato bych ocenil dlouho avizovaný filmový návrat.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Po druhé sérii jsem naprosto nadšen. Tento seriál nehíří akcí ani vtipem, ale vtáhne vás do děje a nepustí. Navíc zde není jednoduché schéma příběhu, vše se krásně a logicky propléta a i zdánlivá maličkost se může a nemusí pozděj ukázat jako podstatná. Postavy jsou zajimávé, každá postupně odhaluje svou povahu a nadchlo mne, že tady nenajdete žádného "čistého" klaďase, nebo záporáka. Cliffhanger z první do druhé série byl silný, ale to co přišlo po závěrečné epizodě druhé serie, to by nečekal snad nikdo. Kdo hledá inteligentní, poutavý a dynamický seriál - nesáhne vedle. PS: českému dabingu se vyhněte obloukem. Fuj!
Sherlock (2010)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Zřejmě nejlepší válečný seriál. Skvělé obsazení, efekty a autentičnost je uchvacující. Nejdražší seriál v přepočtu nákladů na epizodu se prostě vyplatil. A když za projektem stojí Spielberg a Hanx tak není nad čím váhat.
Teorie velkého třesku (2007)
Mr. Bean (1990)
Okresní přebor (2010)
Jmenuju se Earl (2005)
Simpsonovi (1989)
Sleduji tento klenot televizní zábavy už od malička, viděl jsem všechny dile nejmíň 2x a stále mě to nepřestalo bavit. V tom je hold kouzlo Simpsonů - najde si v nich něco pro sebe skoro každý.